mandag 2. november 2009

Svigermor på besøk.....

Det finnes jo eigne ordtak om svigermødre....... Av ein eller anna grunn så har den "myten" oppstått. Her i huset har ikkje det vore noko problem. Svigermor til "Einar" er ikkje av den værste sorten. Likevel...... Onsdsag kjem ho. I dag ved middagsbordet byrja han plutselig å snakke om at huset måtte vaskes. Det er ikkje mange dagane sidan sist, men joda, huset måtte vaskes. Eg tenkte meg litt om, og etterkvart skjønna eg jo årsaka. Eg prøvde å overbevise han om at det sikkert gjekk bra om det ikkje dufta grønnsåpe i samme augneblikk ho entrar døra. Plutselig var det å bortforklare seg..... Neida, då var det ikkje det som var grunnen. Så då måtte eg spørre han om kor mange gonger han hadde spurt om vi skulle vaske huset på ein mandag dei siste ti åra.
Han var jo litt søt då.... For å vere grei heiv eg meg rundt og vaska litt. Så nå kan mamma trygt komme på besøk på onsdag. Ho vil ikkje i alle høve ikkje døy av overflod av støv!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar