lørdag 7. november 2009

Senil.......

Skreiv om x-faktor tidlegare. Eg gløymde å ta med det siste men viktigaste avsnittet!!! Veit ikkje om det er alderen eller.......
Uansett. Slik skulle det ha sett ut:
Eg treng ikkje nokon med x-faktor rundt meg. Eg er nøgd som vi har det. Tror alle koser seg på øving!!
Så var det sagt:=)

No treng eg berre hjelp med å lage komp/melodi til den nye teksten eg har skreve. Ser for meg litt DDE-stil?? Har for det meste skreve ballader før, så eg fekk plutseleg ei utfordring når eg no prøvde meg på noko anna. Hadde eg vore betre på gitar, ville det vore enklare. :)
Her er teksten:'

FORELSKA
Lørdagskveld på lokalet.
Festen e' i gang.
Øl og vin på bordet.
Kvelden den blir lang.

I kroken, ja, der sitt du
i din flotte positur.
Men min vei ser du ikkje.
Æ trur æ trør en tur.

Refr: Æ e' forelska, håplaust forelska,
men mest naiv og dum.
Æ burde ta til vettet.
Ikkje tru at det går an.
Om æ fortsett blir æ såra,
for det e' nok ingen sjangs,
for at du skal kall mæ kjærring,
og æ kall dæ for mann.

Alt for full det blir æ,
æ må drekke mæ til mot.
Avslaget sett dypt i mæ
når æ ber om dansefot.

Oppi hodet raser ubalanse,
ut kjæm stygge ord.
Neste dag så angre æ
på alt det som æ gjor.

Refr: Æ e' forelska, håplaust forelska,
men mest naiv og dum.
Æ burde ta til vettet.
Ikkje tru at det går an.
Om æ fortsett blir æ såra,
for det e' nok ingen sjangs,
for at du skal kall mæ kjærring,
og æ kall dæ for mann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar