mandag 30. november 2009

:=)

Ny uke, nye sjanser.
Føler meg som den husmora for tida. No sitter eg og venter på at bollene skal bli ferdigstekte. Ferske boller er godt!!!
I går laga eg og Steffen pepperkakehus. Minn meg på til neste år at dette var siste gongen!! Det sa eg forresten i fjor også...... Kvart år seier eg at til neste år skal eg ikkje lime huset saman med smelta sukker. Så.....i år som alle andre år er fingrane mine vonde. Får håpe at det ikkje går betennelse i dei. Smelta sukker er VELDIG varmt. Slett ikkje noko å få over fingrane sine. Men, når ein er så dum år etter år, må ein jo berre ha det så godt! Det skjer vel til neste år og.
I morgon skal vi alle 5 hive oss rundt i pepperkakelaginga. Steffen ville vente til ho Dadda og ho søster kommer. Så det blir koseleg. :=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar