fredag 27. november 2009

Ti over halv tolv......stuptrøtt. Jaja. Det er vel berre å pelle seg iseng. I måro er det julegateopning på torget.
Kvelden har eigentleg gått ganske tregt. Ikkje lenge sidan eg kom inn ifrå ein liten spasertur i regnet. Vèret er ikkje noko hinder for å gå tur. Eg syns faktisk det er deilig å gå tur når det regner. Syns tankane klarnar så mykje lettare då, og så er det så deileg å komme inn etterpå. Litt musikk i øyrene og regnet merkes ikkje.

Går med ein ny song i hovudet i kveld. Trur kanskje den skal få tittelen "I will give you my life in a lovesong". (Det blir sjølvsagt ein ballade). Det er om å gjere den mest mogleg ekte.

Ellers er eg lei av heile x-faktor. Trur ikkje eg gidde å sjå dei tre siste episodane. Det er eigentleg ingen av dei som utmerker seg spesielt på enkelte områder. Så no får eg halde meg til faktorane i mitt eige liv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar