søndag 8. november 2009

Rastlaus....

Klokka er 19.50 og eg kjeder meg. Huset har vore fullt heile helga, men alt av besøk er reist, så det blei plutseleg så stille. Steffen sover og eg sitter her og lager kort. Har laga meg nokre snømenn som skal malast og pryde deler av julekorta i år. Kreativ!!! Mest av alt har eg eigentleg lyst å ta meg ein tur ut i den "friske" lufta. Er det ingen som vil gå tur i kveld???
Ikkje har eg lyst å sjå tv, boka har eg allereie lest eindel i. Sikkert bortimot ein time..... Ingenting å angre heiter den. Skal skrive bokomtale om den seinare. Har allereie mykje klart for meg når det gjelder den!
OG DER ringte det på døra......Einar roper ned til meg at vi har fått besøk. Det er vel berre å gløyme heile spaserturen som eg vil ta......jaja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar