torsdag 2. mai 2013

Endrer reglene om navlestreng. No skal det kome nye reglar for kva tid navlestrengen kan kuttast. For tidleg avklemte navlestrenger kan føre til hjerneskadar og adferdsproblem hos born.
Jaujau........ Det er mykje dei forskar på og ikkje veir eg korleis dei kjem fram til svaret.
Det eg imidlertid veit, er at det har blitt født born etter born i all tid før no og det er rart om born plutseleg no skal bli påverka av kva tid navlestrengen klippes.
Dei finn no så mykje rart i dag.........

Om eit born får kutta navlestrengen litt tidleg og får vanskar. Kva då med det andre bornet som også blei kutta altf for tidleg og likevel ikkje fekk eit einaste problem. Smartaste kniven i skuffa, kanskje........ Er det då det bornet med vanskar som skal legge grunnlaget for kva som verkeleg stemmer?

Eg er ikkje noko lege, eg kan ingenting om navleklipping så eg er rett og slett blank på området. Det betyr likevel ikkje at eg ikkje tenker mitt.
For tida tenker eg mykje på at det er mykje rart dei prøver å finne ut for å ha noko å skulde på.
Det skal vere ein diagnose på alt.
Har ein litt mykje energi, har ein adhd. Heilt klart!! (Berre for å ta eit eksempel.)

Viss det å ha navlestrengen eitt minutt ekstra, betyr forskjellen på om du får vanskar eller ikkje, ja då må dei vel berre sette ei ramme for kor lang tid det skal gå,........... men............

Når hunder rir. Dei fleste har sikkert ein eller annan gong opplevd at ein hund er vårkåt Det er nok ikkje berre vi menneske som er det.
Sjølv hugser eg at eg rundt tiårsalderen opplevde at ein hund plutseleg byrja å jokke på foten min. Lite visste eg om kva det var han gjorde, men eg dytta han berre vekk. Litt småredd gjekk eg unna og eigaren tok hunden med seg og gjekk.

Det er vel eit ord som er ganske dekkande når det kjem til våryrskap. Hormonar!! Hormonar er ordet. Ingen tvil om det.
På lik line med oss menneske, så har hunden plenty av hormonar. Det er berre det at mengden varierer med årstidene. Våren er då ei av dei betre (for hunden). (Men det fins sikkert kjerringer blant hundane også som seier nei til litt hygge). Hahahaha.......

Når hunden "rir", skiller kroppen ut endorfiner. Noko som ger at hunden har ein slags følelse av rus.
Desse endorfinene er med og sørger for at hunden ikkje klarar å styre seg sjølv, noko som kanskje kan vere med på å forklare kvifor ein menneskelegg kan vere så interessant.
Er ein desperat så er ein desperat. Det er berre slik det er!

Berre så det er sagt. At ein hund rir, treng ikkje nødvendigvis bety at den har sex. For det er nett det dei fleste tenker (inkludert meg sjølv).
På lik line med oss, fins det hundar som er meir sexfikserte enn andre. Har du til dømes ein labrador i hus.......ja, då treng du ikkje bli forbausa om den er i overkant ivrig. Hunderasen er kjent for det......

Jaja, det er ikkje berre vi som har behov for å formeire oss.

Nei, heilt sånn utan vidare har denne jomfrua oppdaga at det bekkar midnatt kvart augeblikk. Ikkje bra.
Eg skulle akkurat til å leite opp eit par djusie saker, men det får vente........ Det kjem trass alt ein dag i morgon også.
Så sov godt!!
Hasta mañana!

IWALY!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar