torsdag 16. mai 2013

16.mai

Ja, så er det 16.mai og kvelden før årets nasjonaldag. Denne knetta har tenkt seg i seng om ikkje så lenge (og det tenker eg kvart år - og så klarar eg ikkje kome meg tidleg i seng likevel).
Det er ikkje så altfor mange timane til dei grønkledde kjem for å vekke oss. Kan vere greit å få seg nokre timar på auget før den tid. (I fjor var faktisk første gong dei klarte å "ta meg på senga" og det skal så absolutt ikkje gjenta seg!!) Hahaha..........

Jomfru Knutsen har brukt dei to siste timane foran tv-skjermen. Det er semifinale i Grand Prix og i dette augeblikk les dei opp kven som går vidare til laurdagens finale. Spaning, med andre ord.......
Og YES!!! Der gjekk det vår veg! Margaret Berger jublar og er strålande nøgd med å få vise seg fram i helga. Lykke til! :=)

Skremte elefant i fylla. Hahahaha....... Det er det teitaste eg har lest på lenge. Ein full mann og ein vill elefant.
Viss eg hadde møtt på ein vill elefant, så spørs det om å skremme elefanten ville vore den første tanken som slo meg. Jaja, verda er jo full av galne folk, så ingenting sjokkerer!

Mannen var safari-guide og det er vel ikkje så akseptabel oppførsel å storme mot dyra ein skal vise fram?! Kanskje ikkje så rart at han fekk sparken etter episoden........ Tippar det at han var full ikkje hjalp så veldig på utfallet.
Du skal vere bra full om du finn på slikt!

Lottomillionæren. Tidenes lottoutbetaling. På VG-nett er det to ulike "innslag" om akkurat denne saka. Det latterlege er at det i den eine innslaget går fram at Norsk tipping gjer alt dei kan for å skjerme vinnaren slik at ingen skal finne ut kven det er.
Joda......... Berre litt paradoksalt at det litt lenger nede på sida kjem eit nytt innslag der du kan få høyre telefonsamtalen der mannen som vann fekk beskjed om at han hadde vunnet. "Hør mannen fra Troms få vite at han har........" Skikkeleg "protection" med andre ord. Det er jo nok at nokon som kjenner mannen høyreropptaket og vips......så er nyheita ute. Proffe greier........Uuuh!
(Viss det ikkje var Dagbladet som var syndaren....Eg kan vere litt svimmel til tider!!)

Kroppen din. Mange gonger kan det dukke opp tankar som seier at kroppen er finurleg. Det er ikkje alt ein blir klok på, men det er no berre naturens gong. Ikkje det at det er normalt å gå rundt å tenke på at ein nys faktisk kan komme opp i 160 km/t, sjølv om det høyres direkte idiotisk.
Likevel......Dei fleste veit at vi ikkje kan halde augene opne når vi nys. Kanskje like greit med tanke på hastigheita den kjem ut i. Eg reknar det er av di augene ikkje skal falle ut når vi nys! Haha.....

Sædcellen er den minste cella av alle i kroppen. (Hahahah.....Det burde eg vel ha skjønna?!)
Den minste cella gjer det beste resultatet!! .:=)

Nyfødte babyar har mange fleire knoklar enn eit vaksent menneske. Som nyfødt har ein 300 stykk.Ein vaksen har berre 206.
Eg har rett og slett ikkje peiling på kva åesaka til det er og eg skal i alle fall ikkje prøve å lage meg sjølv ei logisk forklaring. (Sjølv om det sikkert fins ei).

Den beste årsaka som fins for å vere flink med kroppshygiene, er at kvar kvadratcentimeter av kroppen inneheld heile 5 millionar bakteriar. Tenk på det neste gong du tar på eit menneske som ikkje er nydusja!
Bakteriar er fine greier!!

Kor mange er det som biter tåneglene sine?
Tja......Dei færraste vil eg tru. Ikkje så rart med tanke på at fingerneglane veks 4 gonger så raskt som tåneglene. Behovet er ergo ikkje like stort!
(Hahahaha......At vi ikkje er mjuk nok, er ikkje noko haldbart argument. Heller ikkje at det er lite hot å slikke "surtær"!! Fisj...........

Oppi kvar og ein sitt hovud bur det ein hjerne. Den består av 85 % vann. Thihihih.........Då er vel resten berre luft, då?! Vann og luft........ Det forklarer mykje!!!! LOL.......:=)

Nei, det var det der med å kome seg i seng til høveleg tid! Klokka er veeeldig nært midnatt og timane til russen kjem, ja dei skrumpar inn Her er det om å vere disiplinert med kroppen sin. Så då er det vel berre å pakke seg under dyna!

Ha ein fantastisk fin dag, 17.mai! Min startar med nasjonalsongen og flotte flagg klokka åtte. Vèret skal, ifølge dei som trur dei veit, visstnok bli flott, så eg håper det slår til!!

Hasta mañana!

IWALY!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar