torsdag 15. desember 2011

Det korteste streif av ekte kjærlighet kan gi næring til et helt liv.
En dråpe sann kjærlighet er mer verd enn et helt hav av vitenskap.
La meg styrkes av druekaker, forfrisk meg med epler! For jeg er syk av kjærlighet.
Slik en blomst trenger solen for å bli blomst, slik trenger et menneske kjærligheten for å bli menneske.
Jeg tror på kjærligheten. Er det min største feil??
Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle få oppleve et sånt mirakel. Jeg ante ikke at kjærlighet kunne være slik.
Kjærligheten skaper det trygge rom hvor du kan bli deg selv.
Alderen gir ingen beskyttelse mot kjærligheten, men kjærligheten gir en viss beskyttelse mot alderen
Kjærligheten kommer til oss uten noe forvarsel, og når den først er gitt oss, kan den aldri tas fra oss. Det må vi huske.
The truth doesn't scare me.

The truth always comes for a day.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar