tirsdag 31. mai 2011

Vi trives:=)

Så er vi endeleg her! Dubrovnik! Jaaaa, her er kjempebra. Det var ikkje berre berre å stå opp i halvt koma midt på natta. Kvart over fire var vi på reis. 19 trøytte og forventningsfulle sjeler som la ut på langtur til herlege Kroatia. Det har vel eigentleg ikkje gått heilt opp for oss at vi er her enno.
På hurtigbåten var det eit par som byrja å vakne til liv, medan resten eigentleg berre var trøytt!! Enkelte hadde eingong ikkje sove i løpet av natta. Sjølv fekk eg meg kanskje eit par-tre timar bak augelokka. Som eg sa: koma!
Gardermoen kan vere stor nok, i og for seg, for dei som aldri har vore der før. Tax-free lokkar veldig. Så veldig at klokka kan finne på å gå fortare enn ønskeleg. Jaja.....vi kom no alle med flyet. Eit fly som skulle halde ut med oss i tre timar. Akkurat det var ikkje så vanskeleg. Dei fleste hadde nok med deg sjølv og trengte tida til å slappe av. (Det blir alltid "fine" bilete av det).

Dubrovnik!! Varmen slo imot oss. Mange og tjue grader og soool. Det var rett og slett ikkje særleg godt å gå frå flyet og inn i hallen med jakke på....... Vi reiste jo ifrå det sure og kalde regnet. Kleda kom raskt av oss. I følge yr og storm så regna det også her nede. Heldigvis hadde vi også sjekka dei loakle vèrmeldingane.
Sola var her og venta på oss. Alle var strålande nøgde med det og eg måtte berre seie "Dette kan eg lett venne meg til".
Heile bussturen sat "alle" og kommenterte kor heldige vi var og kor fint det er her. Uttrykka dei brukte, gjorde at eg reint trudde dei alle var blitt religiøse. "Herregud", Herre Jesus", "Jesus Maria"......Dei var nesten mållause. Eg må seie meg eining med elevane. Det var utroleg flott å få med seg utsikta over havet og innkøyrselen til "Gamlebyen" osv...... Heilt utroleg.
Vel framme og ute av bussen troppa vi opp i fojaeen til hotellet. Vi bor ikkje på eit førsteklasses hotell, det er sikkert. Likevel.....vi skal jo berre sove her. Sengene er gode, så vi lir inga nød. Vi brukte ikkje mange minutta på romma. i eit slikt vèr er det andre stader å vere (les: stranda). Vi var ikkje før kommen før stranda var innvadert av kjøpsvikingar både til lands og til vanns. Enkelte hadde pengar som brann i lommene, og såg for seg både scooterturar osv. "Snille" meg sa nei. Det kjem mange andre dagar. Pengane skal ikkje brukast opp første dag.
Sola var deileg og havet også i følge elevane. Eg beit ikkje heilt på kvar gong dei ropte "Beathe, må du hiv dæ utti ilamme". Eg skal bade, ingen fare for noko anna. Det var like greit å få oversyn over alt først. Det kjem garantert fleire slike dagar.
God mat har dei her, også! (Billig, i alle høve der vi var i dag.).

No er dei fleste komen seg i seng for i kveld. Varmen er til å ta og føle på. Vi har mange inntrykk å sortere i hovuda våre. Vi gler oss til dagane som kjem!!
Til no har alle vore flinke til å sørge for at alle blir innkludert og det verker som at alle trives godt. Litt fridom under ansvar vil dei også få etterkvart, men det kan vere greitt at vi gjer oss kjent først. Vi er trass alt i eit framandt land.

I morgon er planen at vi skal gå muren og Stradum (hovedgata). Langs muren er det mykje historie og kjempeutsikt. Langs hovudgata, mange kyrkjer og ander severdigheiter. Berre det å få sjå hustaka her er eit minne. Det er allereie blitt kommentert av elevane. Det er veldig spesielt. Det er i alle høve "The Old Town" som får besøk av oss i morgon. Så det er berre å leggje seg ned og prøve å få ei god natts svevn.

Vi er alle kjempe takknemmelege for at vi fekk dra på denne turen. Den blir nok å leggje seg på minnet for godt. Så får vi håpe at dei som tenker på oss heime har det bra og at alle har ei god natt foran seg:=)

Hasta luego!!

I could easily fall....... (I already have...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar