onsdag 18. mai 2011

O lykke!!!!

Som overskrifta seier, er det lykke i huset i dag. Då Steffen kom heim frå skulen i dag, var det kommet ein pakkeseddel om at han kunne komme på coopen og hente pakke. Det er sjølvsagt av di han nett er fylt sju år..... Ein "norgespakke" lett som berre det. Spent opna han den, og han hadde ikkje i sin villaste fantasi villa klart å tippe på innhaldet. EGG!! Jepp.....det stemmer. Bursdagsgåva var ein pakke full av egg:=) Korleis kan det bli lykke i ein heim pga at nokon har sendt nokre egg?? (Han blei faktisk veldig glad).

No er det jo sjølvsagt slik at denne pakken har ein forhistorie.Det er faktisk ikkje snakk om nokre egg frå ei ellers så vanleg høne...... På Husnes, beste vestlandsbygda ein finn, bur verdas greiaste ektepar/familie. No er det eingong slik at denne familien har "mange" rare dyr. Dyr er vel ikkje akkurat rare, men dei har i alle høve mange. Eg veit ikkje heilt om det er heilt normalt med ein ål som heiter Otto som "husdyr". Ål er vel ikkje akkurat det første dyret eg ville ha skaffa meg........ Mora i huset såg ålen i dyrebutikken og ga borna grei beskjed om at ål skulle dei ikkje ha. Seinare same kvelden (utan noko som helst form for kommunikasjon i mellom mann/kone og born) kom mannen heim frå arbeid. Kva anna enn ålen var det han hadde med seg??!! Han hadde sett same ålen same dag og han falt heilt for den. Så der sat dei med ein ål dei både ønska å ha og ikkje ønska å ha. Det blei til at dei tok vare på den (og kalla den Otto av alle ting). Så difor vel eg også å skrive rare dyr.......... Ålen er liksom berre ein av mange.

Eg har ikkje gløymt at eg eigentleg skriv om egg her.....Hehe. Egga kom sjølvsagt frå denne fantastisk greie familien. Vi grillar med dei årleg og alltid har dei ei overrasking på lur. I fjor var det at dei har bygd seg ein fuglegard ute i hagen. Då snakkar eg om ein storleik langt unna dei vanlege fuglebura. Ein fugl må jo sjølvsagt ha nok plass å boltre seg på både ute og inne. Så bak i hagen er det ein heil fuglepark med mange vaktelfuglar. Desse fuglane gjer nett det same som hønene! Jada, dei gjer det. Eg tenker ikkje på klukkinga i tide og utide, men meir på den biten om at dei legg egg i fleng:=) SMÅ egg!! Det er litt anna volum på eit vaktelegg enn eit høneegg, og du dyre kor godt det er med v-egg.
Då vi var på Husnes sist, fekk Steffen sju vaktelegg hos dei. Han syns dei var så gode at han nesten ikkje ville dele. Mormora fekk smake det eine, men så var det stopp. Han kokte seg eitt egg kvar dag. Desse egga er noko han hugsar veldig godt og han syns dei er riktig så kule. SÅ....... i dag kom pakke til han. Kva anna enn vaktelegg var innhaldet. Så unikt genialt å sende det. Han blei så ufatteleg glad. Trur nesten det må vere den beste gåven han fekk denne bursdagen. Det ligg liksom litt meir tanke bak denne pakken. Det heiter seg jo at det er tanken som tel, og akkurat denne tanken var veldig god, då! I alle høve om ein spør meg! Så difor.....O lykke!!

Vi har hatt langhelg, og eigentleg kan ein definere heile "helga" som "O lykke". Det har jo vore eit knakandes fint vèr (ein skam å dra heim frå hytta). Minstemann måtte jo få gå på diskotek, det er jo ikkje 16.mai så ofte heller! Det i seg sjølv var jo ein lykke verdt å leve på i minst ei uke.
Etter 16.mai kjem alltid 17.mai (korleis klarte eg å rekne meg fram til det????). Det er som regel lykke det også for born i alle aldre. Om det blei så mykje lykke for min del........tja, eg er usikker på den:=) Om det å bli vekt grytidleg på morgonen (og det så grasalt) er lykke, skal vere usagt. Eg komla meg no ut av senga og ut til ungdommen. Dei blei glade då dei oppdaga at eg hadde kake på lur. Det var vel mest synd i naboane i strøket. Eg var jo veldig førebudd på at dei skulle kome. (Var liksom ikkje i tvil der). Lykken låg kanskje i det at minstemann sov seg gjennom heile greia(?????), tru det den som kan. Med det spetakkelet utanfor husveggen, så er det ganske fantastisk. (Han er ein som treng mykje svevn, og 17.mai ville blitt alt anna enn det som det blei om han skulle vore stup trøytt). Så litt lykke finn ein vel i det.
Eg har konstantert for meg sjølv at årets russ er den som bråka mest under vekkinga på mange år.
Med tanke på at eg spiste kvelds med dei til litt over midnatt og at eg ikkje sovna før halv to......ja, stemmer, eg var veeeeeldig trøytt heile dagen. Faktisk så trøytt at eg la meg (eigentleg berre for ei kort stund) klokka fem. Resultatet av det blei 14 timar med svevn. Eg stod ikkje opp att før sju i morges.. Her i huset gadd dei ikkje eingong prøve å vekke meg. Eg var heilt i koma og det var det. Så dagen i dag har jo då sjølvsagt vore heilt super. Eg kan ikkje hugse å ha vore så utkvilt på mange år. Eg trur kanskje ikkje at det er noko ønske frå dei to andre om at dette skal bli ein vane. (Hmm....lurar på kvifor. Hehe...).
Jaja....og sånn går no dagane.

Det er kort uke denne gong og det er berre to dagar att til ny helg. Om det ikkje skulle dukke opp eit fristande tilbod, veit eg kor eg kjem til å tilbringe den.Fram til då er det berre å nyte desse fine dagane som forhåpentlegvis har tenkt å vare ei stund. Sjølv om det ikkje akkurat er så vakkert med dei få regndråpane som er i lufta nett no. Reknar med at det berre er forbigåande.

Hasta luego:=)

Baby can you teach me - how to.
Baby can you reach me - I am calling out for you.......
Underneath your window tonight
I am no Juliet so help me make it right.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar