lørdag 20. august 2011

Helg!

Så er fredagskvelden historie. Det er natt og på tide å køye. Det er stille i huset og det er det forsåvidt overalt rundt oss også.
Det er kun eg som sit att her i stua, stuptrøytt, men likevel er det deileg med litt åleinetid. Kven syns ikkje det? Til og med minstemann har vore oppe til no nettopp. Han slukna rimeleg kjapt då hovudet traff puta. Det skal vere sikkert. Det er ikkje kvardagskost å få vere opp til nesten midnatt. Untak skjer, og denne gongen var det av di søstrene hans drar i morgon og då ser han dei ikkje før til jul. New York blir langt unna, så han/vi må nøye seg/oss med skype.

Det har vore ein fin dag og eg har no lært eitt og anna i dag også. Er ikkje det bra?

Nei.....Eg hadde eigentleg tenkt å finne eit tema å skrive om, men eg kjenner at det er for seint. Eg gidd rett og slett ikkje likevel. Eg får heller gjere det  morgon. Laurdagar passar bra til slikt!?! Så eigentleg var vel denne turen innom her no i kveld heilt bortkasta. Bortkasta kan jo forsåvidt vere bra det også:=)

Nei, hasta manana.

It was really nice to see you.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar