tirsdag 19. januar 2010

Så ser vi snart sola.......

Endeleg!! No går det mot lysare tider og det fort. I går såg vi strålane frå sola der vi satt og prata på arbeid. Det var sterke stråler som lyste mot oss. Eg tenkte at no er det ikkje lenge før vi ser sola på ordentleg. Skuffelsen var nok litt tilstades i morges då eg vakna og såg at det var overskya. Ikkje i dag..... Det blir nok ikkje i morgon heller.
Eg håper det ikkje er lenge til vi får gleden av å nyte ho, sjølv om det berre er for ein liten halvtime. Den gjer så godt både for kropp og sjel.
For mange betyr det håp om betre dagar. Ikkje alle taklar denne mørketida like godt. No kjem dei gode dagane attende!

Det er eigentleg litt rart kor avhengig vi som menneske er avhengig av denne sola og lyset..... Slik er det vel med det meste. Det er nok ikkje berre vi som treng lys. Det var jo sola i si tid som sørga for den første veksten her på denne "vakre" kloden. Det er heller ikkje tilfeldig at det er så mykje mindre skog her nord i forhold til resten av landet. Klimaforholda her, med hovudvekt på kulde og lys, gjer sitt til at vekstforholda ikkje er optimale. Det er nok sola som gjer oss livsgrunnlag!!

Borna går berre å ventar på solfri. Etter lang tid med mørke er det mange som gler seg til å sjå sola. Solfri er stas!! Trur dette er ei ordning som har vore i veldig mange år...!?! Det er ei positiv oppmuntring til borna. I størst grad gjeld dette dei minste... Eg er stygt redd for at dei eldste ikkje har nokre planar om å tilbringa stunda ute i sola. Dei er berre glad for å få litt fri (dei fleste av dei).

Uansett.... Om sola er borte eller ei så er musikken alltid tilstades. Skal ein då klage? :=) Uansett kor trøytt ein er for tida så er det alltid gøy å spele. <3 Eg har faktisk vore på musikkøving i kveld.

I morgon trur eg kanskje eg skal byrje å lese i den nyaste boka eg har kjøpt, "Saras nøkkel". Det er ei bok eg blei tipsa om......så får eg sjå om den innfrir.

On my own, pretending he's beside me.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar