søndag 3. januar 2010

Det store korslaget.

Så var det igang med ny runde av programet "Det store korslaget". I fjor fulgte eg med på programmet og hadde min favoritt (ho vann og). Eg har opplevd Hanne Krogh på tomannshånd sjølv og ho er eit fantastisk menneske! I går kveld såg eg opninga av årets utgåve. Det blir nok ingen favoritt i år. Skal eg halde med eit kor, så må det bli Bodøkoret. Ikkje for at eg meiner det er det beste koret......Det er vel for tidleg å uttale seg om det no. Ein må jo vere litt patriot og når ein tillegg veit at det er ein kjenning med i koret, så blir det litt ekstra stas. Så stå på Kay-Steinar!!
Programmet i seg sjølv er ganske koseleg, men eg kjem nok ikkje til å benke meg foran tv-skjermen kvar einaste fredag berre for det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar