mandag 28. desember 2009

Motivasjonen for øving tebake:=)

Det er vel kanskje ikkje motivasjonen som har mangla..... Men det er ikkje noko særleg å setje seg ned og øve med huset fullt av folk. I dag er det berre familien som er her, og då kom lysta sivande. Plutseleg sat eg der og spelte låter eg ikkje har spela på aldri så lenge. Trur kanskje dei høyrer til studietida... Dei var i alle høve ikkje komen i gløymeboka. Stort sett er det songar om forelskelse osv...."Ung og forelska, famlande forvirra, håvelaust betatt av deg...... ". Jaja..... Det stemmer på meg heile tida det, så då går den vel aldri av moten!?!?! :=)

Lærte meg forresten eit nytt uttrykk i dag! Her ein dag stod det i ei melding eg fekk ...... btw...... Kva i alle dager? btw? Kva betyr det, liksom?? Ville ikkje vise at eg er heilt blåst på det området, så eg berre lot livet gå vidare som om eg forstod det. Mobilspråk kallar dei det. Joda, berre det ikkje går ut over det normale skriftspråket. Uansett! "By the way" betydde det!!! Jauda...heilt klart at det var ein ting som var logisk!!? Det måtte eg vel forstå?! Neste gong kanskje...om det ikkje går i gløymeboka. Har i alle høve lært meg mg, dg, sg, d, gid, z og så videre.... Til å bli svett av:=) (Ikkje bra når eg som lærar har byrja å ta i bruk både smileys og anna når eg skriv....Eg er på veg ut i fella eg og!).

Trur det er tredje gongen eg er på dataen i dag. Kor bra er det?? Vel, nå er eg ikkje lenge innom, så sånn sett i minutter er det ikkje så mykje. Det er deilig med stille dager, men det blei så stille og roleg så plutseleg. Lett å kjede seg då. Ikkje er det godt med mat heller. Ein et alt for mykje i jula.... I tillegg er ein nesten ikkje i rørsle. Farleg, spør du meg.
Burde ta å trø ein tur, men det er vanskeleg å finne den berømte motivasjonen for å gå på eigenhand. Gidder ikkje spørre nokon no når det er romjul. Går ut frå at dei fleste vil bruke tida på familiane sine. Er eg heldig, er det eg som får spørsmålet:=) Svaret er uansett JA!!

I morgon er det ein snartur til byen før det bere rett på hytta. Eg GLER meg til å feire nyåret der. Vi har brukt å feire nyåret der anna kvart år. Så i år blir det! Vi er tre på vår hytte, og på nabohytta blir det to. Ingen stress med andre ord. Skulle det no dukke opp ubudne gjester så skal vi vel klare å huse dei og. Sengeplassar er det nok å ta av:=) Det er om å gå roleg inn i det nye året, så blir det kanskje eit roleg år?? Kven som veit?!

2009: Året som blir huska for: 1) Eindel uro i bygda..:=(
2) September regna bort.
3) Bryllup i Spania.
4) Fantasien til mannfolka landa på under pari!!
5) Andreas kjøpte max julegave!!!! :=) (Igjen!! ).
6) Jenteturen endte i havet med kledane på!! (To av oss)...
7) Marita sin amarulla.....sei ikkje meir!!
8) Stor overraskelse som venta då eg kom heim frå Spania:=)
Ein som verkeleg har overgått seg sjølv!!!
9) Kleda som Eve og eg bestilte. Say no more!!!
10) Steffen oppdaga at det er noko som heiter "Fersk" leverpostei
11) Speling under blueshelga.
12) Året der stemming ikkje var så viktig... Lenge leve unoter.
13) Remme tapte veddemålet om at eg kom til å havne på
førstesida i Vg i løpet av ti år!!! YES!! Djævelskapen har nok
roa seg litt. Sjølv vestlendingar roar seg etterkvart:=)
14) Onkel Olaf.....
15) Eg løfta kollegaen min opp etter veggen på lærarrommet....
Berre spikeren mangla. (Stor glede for dei andre.) :=)
16) Tante Tove tok FLY til London. (Og Egypt!!!!!) Det er faktisk
ein stor prestasjon.
17) Skitur på Ulvsvågskaret.....
18) Forelskelsen som aldri går over...
19) Monica svikta og dro til Eikelandsosen av alle stader!!
Ho har ikkje skjønna at det er her som er staden:=)
20) 40-årslaget eg blei snytt for!!
21) Noregs fløtepus vann Grand Prix... Stakkars jenter som
forelsker seg i han...Han er litt for ærleg:=)
22) Nissen flytta til sørpolen.
23) "Slektningen" som fikk betennelse i den eine testikkelen. Kor
kult er ikkje det?? Og kor sur skal han ikkje bli om han leser
dette?? Då er det hevn som gjelder!! Hjelp......
24) Hevnen som er lova til Kenneth, men dog ikkje gjennomført
enno. (Den kommer..!! ). Grufull!!!
25) Eg gjekk ut av mitt gode skall og var ufin (mildt sagt), men
dog berre ein gong.
26) Ironi mangla hos enkelte.
27) Mine fantasier om Jan Fredrik Karlsen!!!!!! Hehehe.... Her i
huset er han ikkje likt av den mannlege delen:=)
28) Steffen sin hukommelse når det gjelder navn..... Ingen over
ingen under.
29) Beathe blei kalla for pudding av Eve!!! I love it!!!!!! :=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar