torsdag 17. desember 2009

Torsdag 17.desember 2009.

Så var ein ny dag over. Det er torsdag og for første gong på lenge kan eg seie at den siste uka ikkje har floge avgarde. Normalt ville eg ha hatt sundag i dag...men det er visst berre torsdag. Jaja, må vel ha sånne uker også.
Akkurat no sitter eg her og føler meg ganske sliten. Hovudet henger ikkje fast i kroppen (føles det). Heile uka har det gått i eitt. Då meiner eg i eitt!! Noko av det har sjølvsagt vore morro. Øvinga på tirsdag var vel eigentleg ei avkopling frå stresset ellers omkring. Har konstantert for meg sjølv at stress ikkje er noko for meg. Trur kanskje det ikkje er så sunt heller!??!!! Men når døgeret ikkje har nok timar slik som no, så blir det slik. Det einaste som er sikkert er at eg ikkje skal bo på aulaen neste desember. Hovudet er fyllt til randen av rytmer og strofer som ikkje har noko som helst der å gjere. 16 timar med musikk på få dager er litt i meste laget. Det går ut over dei her heime som må stille ned lyden på tv. Nett no vil eg berre ha det stille.

Nei, det er vel berre å summe seg og gå inn i stova og prøve å vere nokonlunde blid. Det er trass alt juletider.....Ein dag att, så venter heile tre fridager i neste uke.
Det er sikkert ei koseleg helg som kjem oss i møte. Det er berre å sjå opp og fram.

Det er vel heller ingen som seier noko på det om eg legg meg no...klokka er snart ti.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar