lørdag 5. desember 2009

Happy ever after???

Klokka er halv tre på natta. Eg og han der som kaller seg husbonden min har vore ein tur på kroa., Vi åt juletallerken (anbefales verkeleg!!!). Eg er akkurat kommen heim. Burde vel vore alle andre plaasar enn på dataen no (les i senga), men klarte berre ikkje å la vere!! Kvelden har vore toppers. Dette var ein av dei tre gongane eg unner meg det livlege i året....og tru meg.... det var verdt det. Det var eigentleg TPL som skulle ut...og eg lot meg til slutt overtales til ¨å vere med. AAkkurat no føles det som om det var det rette. Ikkje farleg når ein har barnevakt i huset:=)
Nokre mannfolk frå kommunen var også ute....og det gjorde at eg fekk det ganske så skøy:=) Dei har faktisk litt humor!!!!
Eit par (eg kan jo leve i trua) drinkar gjer at eg burde leggje meg, men det er litt for gøy å vere meg til at eg burde leggje meg ennå.
Jajaja........Har aldri flirt før, så eg må nytte høvet no:=)......hehehehehehhehehehehehehehehehehehe

Gler meg til andre juledag....då er det jam,!!!!! Jajajjjajajaja...det er ikkje måte på kven eg er glad i i kveld, så berre nyt det folkens....det går snart over. Eg har mine favorittgutar, og dei veit o det. Det får vere nok:=)
Nei.....god natt. Vi snakkes i mårra når........

1 kommentar: