lørdag 15. juni 2013

Skuespiller sovnet bakfull på scenen........ i en barneforestilling. Det kan vel trygt kalles for flaut, ja!  Kanskje ikkje så artig etterpå når ein har fått mediedekning for å ha gjort det. Likevel, mediedekning er vel kanskje å forvente når ein gjer slikt.

15 sexy badeshorts til gutter og menn. På biletet ser eg åtte og ingen av dei er særleg sexy eller fine. Kanskje det er eg som er sær i smaken?
Sånn sett burde eg vel ta og leite opp bilete av ein badeshorts eg syns er kul og poste det her på veggen. Ikkje liker eg speedo-truser, ikkje liker eg dei som VG klassifiserer som mest sexy, så kva er vel eigentleg dugandes då for denne jomfrua? (Gudane veit........... )
Hadde eg visst det, skulle eg kjøpt ein viss kar ei slik!

Kvinner, skjerp dere. Det holder ikke å blogge om hus og hjem.  Hahahahaha......... Føler meg skikkeleg truffen der!! For eg bloggar stort sett berre om hus og heim......
Joda, det kunne sikkert vore gøy det. Hus og heim........, men eg trur kanskje enkelte vil tru at denne knetta har fått solstikk om det skulle vere tilfelle.

Brutalt vakkert da Nick Cave forettet svart messe. En renselse av en konsert.  For eit ordspel!! Brutalt vakkert! Hmm.......Slettes ikkje dårleg, med andre ord. Svart messe - vakkert? Renselse........ Synd for meg at eg ikkje har fått oppleve denne konserten.
Så spørs det kva svart messe betyr. Er det snakk om "mørk og dyster" musikk? Så dyster at ein går ut av sitt gode skinn og kallar det vakkert......
Eg tvilar på at eg har gått glipp av noko. Nick Cave er sikkert dyktig, men eg lyttar heller til andre.

Hevder Messi må ut med 180 millioner for å slippe fengsel. Jeeeeeezes!! ( x 1000).
Viss han har gjort noko kriminelt som tilsvarar 180 millionar i straff, ja då må det vere noko ille! 180 millionar!! Hallo.........
I og med at eg ikkje har lest sjølve saka, veit eg ikkje heilt kva det dreiar seg om, men eg må ærleg innrømme at det høyrest "sjukt" ut.
Han er rik og kan betale seg ut av noko han har gjort.
Mest sannsynleg kunne eg ha gjort det same kriminelle som han og sluppe unna med ei bot som ville vore på under millionen. For det må jo vere at dei har lagt den summen til grunn av di han er styrtrik? At ei straff må vere så høg at den merkes.
Viss ikkje må han jo ha tatt livet av 100 menn.........og eg tvilar på at det er det som er saka!

No veit eg svaret.......... Det er skattesvindel! Beløpet er på sånn ca 30 millionar. (4 mill euro). Så då vil eg no påstå at det likaste hadde vore betalt skatten med glede.
Frå 30 til 180 millionar? Tvilar på at det er verdt det. (Eller kva tsyns du, Messi?? Godt du ikkje er min mann. Då skulle øyrene dine få slitt...........)

Knekt av kulda! Gladmelding!! Hurra!! Brunsneglen......... Periodane med barfrost blei for tøff for dei. No er det mindre snegler enn normalt. "Lykke på jord"! (Dei er jo rett og slett heslig ........... sjølv om eg i utgongspunktet har ein gamal, ståande avtale med ei kvinne her om at ho skal tilreie dei for meg som ei delikatesse om eg tar nokre av dei med meg nordover!)

Nei, jomfrua er stuptrøytt i augene, så det er vel berre å tusle seg under dyna. Kanskje ho blir hakket meir kreativ i morgon. Det er jo lov til å håpe.
Uansett må du ha ei god natt og sov fantastisk godt på favorittputa di.

Hasta mañana!

IWALY!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar