mandag 10. juni 2013

Popcorn! Eg spis popcorn og eg kan diverre ikkje seie at det er ei sjeldan hending. Popcorn er popcorn og då blir det berre slik. Popcorn må ein ha......ofte!
Så då fann eg ut at eg burde lese meg litt opp på kva eg puttar så ofte i kjeften. Liksom sjekke at det ikkje er ei farleg "bombe" eller noko sånt.

Sjølv seier eg til dei som er framtida at dei ikkje kan stole heilt på Wikipedia. Det handlar om å vere kritiske til det dei les på nettet. Wikipedia er moglegvis ikkje den nettstaden som er mest til å lite på. Det er likevel der eg er no. Eller var.......i stad.
Eg er sjølvsagt ferdiglest, så no skal eg områ dei små grå for å sjå om eg kan bruke noko av det.
Eg fann i alle høve ut at eg ikkje kjem til å døy av det, sjølv om det inntas minst fire gonger i uka.

Kva kan eigentleg vere galt med tørka maiskorn som eksploderer?
Viss du veit kva tid Columbus hamna i Amerika, ja då veit du kva tid dei første europearane spiste popcorn. Han var vel framme i 1492, så det betyr at lille meg var alt anna enn planlagt (om ikkje han der oppe hadde ein plan med meg frå jordas opprinnelse).

Wikipedia kan berre seie meg at popcorn er meiskorn som kan poppast og etast. I tillegg trur dei at dei treng å informere meg om at det ofte inntas når ein er på kino!!
Joda...... Så ofte som eg er på kino......
Popcorn med smør og salt........
Ellers er det viktig at du følger bruksrettleiinga. Viss ikkje, risikerer du at heile kjøkkenet blir fyllt av popcorn!
Hahaha........ Då veit eg kva eg skal gjere neste gong. For kven vil vel ikkje ha eit heilt kjøkken fullt av popcorn? (Sjølv om kjøkkenet ikkje akkurat er av dei største). Det vil i alle fall vere nok til eit par ukers forbruk! :=)

Så Wikipedia var visst berre skit. Ingenting å lese om når det kjem til kva grad ein bør la vere å spise det eller ikkje.

Popcorn er sunt!! Eg fann det, eg! Endeleg nokon som kan overbevise meg om at eg gjer det rette. Endeleg ein som gjer sin velsignelse til å ete denne herlegdomen. Flotte greier......
Det har faktisk fleire helseinnbringande effektar. Og kva er vel betre enn det i denne verda vi lev i?
Vi blir proppa full med informasjon om kor bra det er med antioksidantar. Vel...... Popcorn er antioksidantar. Så spis i veg!
Popcorn beskyttar celler, dei hjelper til mot kreft og hjartesjukdomar. Eit vidundermiddel med andre ord, vil eg tru.
Det er i alle fall fullt ut på høgde med både frukt og grønsaker. Då kan det i alle fall ikkje vere så ille.
Så då er rådet rett og slett: La popcorn bli ein av dine "fem om dagen"! Herleg!! Dette kan eg like!!
Det skal berre kome fleire slike studiar.
Eg skal i alle fall fortsette med å gjere det eg gjer. Spise popcorn. Både godt og sunt!! :=)

Det byrjer å bli seint. Så då skal denne knetta spise opp popcornet sitt og kravle seg i seng.
I morgon tidleg ser eg nok sola og det blir deileg!
Du får ha ein fortsatt fin kveld og ei fortreffeleg god natt.

Hasta mañana!

IWALY!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar