torsdag 27. juni 2013

Adrenalin? Kva er det? Eg reknat med at adrenalin er det som gjer seg gjeldande når du heng og dinglar ein plass mellom 400-800 fot oppe i lufta. Sånn rundt rekna mellom ca 132-264 m. Med tanke på at det kjæraste ein har i livet, ein herleg niåring, heng ved sida, trur eg at eg trygt kan seie at ein har litt av kvart i kroppen som jobbar for fullt.
Eg veit ikkje om ein kan kalle det ekstremsport? For då spørs det om forsikringa gjeld....... Eg vil tru at alle reiseforsikringane har forbehold om ekstremsport. Det må ein betale litt ekstra for.
I fjor var det ein 12-åring som falt......... Det trengs vel ikkje yttarlege kommentarar!?!

Eg har mange fine bilete frå denne "herlege" (hahahahaha) turen, men dei ligg på ein CD og utan CD-rom tilgjengeleg, kan eg ikkje vise noko her. (Det kjem seinare....)
Ni-åringen var "redd", mora var "redd"....... Likevel, opp skulle ein.
Stakkars gut som sa "Æ gjorde det kun førr di skyld, mamma!" Åååååh, trossa sin eigen frykt for å tilfredsstille mora. (Kanskje eg bør punge ut med litt meir lommepengar....)

Idol. Bombo - Adelen. Ei som sonen min "diggar". I alle høve låta! Tysdag stod han på scenen foran masse born og vaksne og dansa og song seg gjennom songen.
Skulle tru han er scenevant! Dommarane sa at han eigde scenen og det var ein stolt gutunge som kom til mora for å vise det flotte provet på at han hadde vore med.
Mora har sjølvsagt foreviga det heile på film.

How much? Too much! Smaller? Bigger? Ord som flittig blir bruit, om att og om att. Stor som liten må lære seg kunsten å prute. Slikt blir det mengder av varer av. (Og kven kan vel seie nei til dei flotte augene gutungen set i dei som skal ha pengane.
Ikkje berre pruting........ Han er jo så sær, gutungen. Han veit kva han vil ha og det kan gå ein butikkrbeidar på nervane.
Når dei leitar fram og leitar fram varer i håp om at han skal falle for dei, svarar han berre "No, I don´t like it".
Han nektar å godta det når dei seier at akkurat DEN skoen ikkje lages i storleikar under 36. Han saumfarar samtlege skoforretningar og nektar å gje seg. Han vil ha nett dei og då SKAL han ha dei. Til no har han i alle fall vore innom 25 skobutikkar og mora er temmeleg lei!
Heldigvis nemnte han i stad at han kanskje skal vurdere nokre andre sko. Eg folder hendene og håpar han der oppe høyrer meg og sørger for at det snart blir sko på guten så mora kan slippe irritasjonen som ho til ein viss grad føler.

5 spatimar på 5 dagar! Det er herlege greier det. Sånn bortsett frå at eg seier at eg vil ha alle timane klokka ni på morgonen. Då må eg jo opp klokka åtte kvar dag når eg eigentleg kan sove så lnge eg berre ønsker.
Jaja, ingen fare for at eg ikkje skal få dagen med meg.

Det er slett ikkje berre på hytta at det fins mygg! Det har i alle fall eg erfart desse siste dagane.
Eg har ikkje sett ei einaste mygg, men føtene mine er uansett full av myggstikk og det klør akkurat like mykje som mygga på Korsnes! Ingen fare for noko anna. Jippi!

Ellers irriterer eg meg litt over Jo Nesbø. Kvifor treng han å skrive så bra at ein ikkje klarar å legge bøkene hans bort? EIt par dagar på ei bok eg antok ville ganske mykje lenger tid. Plutseleg var eg utan lesestoff'.........og kryssord.
Heldigvis hadde hyttenaboen min ei bok, men den las eg ut på ein dag. (350 sider), så no er eg boklaus att.
Til alt hell kom eg over eit kryssordblad i butikken i stad (og det hadde eg aldri trudd), så no er vel dei neste dagane også berga. Flott for meg! :=) (Eg er ikkje heilt sikkert på at 100% av dei andre sys det same)......

Betal 20 000  - få speletid i engelsk fotball. Hahahahahaha...... Det står at om ein har ein draum om å spele i England, så kan dette vere sjansen.
Det er berre å sjå for seg at denne unge jomfrua spring på sida av David Jones eller Steven Gerrard og ropar "Hit! Sentre til meg! Få ballen!" Og sjølvsagt vil dei ikkje tore noko anna enn å få ballen over til føtene mine. For tenk berre kor bitch eg kan bli om eg ikkje får viljen min. Nådelaust.........og for ei stjerne eg ville blitt!! Thihihi....... (Det står ingen stader at ein må vere mann!)

Ekorn går til brutalt angrip på slange. (Lang.........) Hahaha......Eg trur eg vil finne ut kven som vann den kampen. Vi veit jo alle korleis det gjekk i kanpen David mot Goliat.
Spørs om ekornet har nok kampvilje. Ingenting er umogleg. (Trur eg).

Kampen varte i ein heil halvtime. Eg har sett litt på opptaket. Ekornet er ikkje riktig rett! Hadde ein slange glefsa etter meg, hadde eg ikkje tatt igjen. Definitivt ikkje!
Ekornet brukr tenna sine og spis på slangen veldig mange gonger. Innimellom høyrer vi lyden av tenna mot skinnet. Creepy.........
Slangen blei berga av brannmannskapet og satt ut i ørkenen og ekornet er like uskadd som før hendinga og har sannsynlegvis hatt ei knakande kjekk oppleving for livet.
The winner is........

Stjal undertøy for ein kvart million. To tyvar..... Dei må nok slite mykje med laus mage sidan dei treng så mange truser?!
Viss det er dyre truser til 250 kroner stykket, tilsvarar det 1000 truser. Eg vil tru dei var litt billegare, så då stig vel antalet med same forholdet.
To tyvar - tre truser kvar per dag. Ingen trusevask. Det er berre å kaste dei etterkvart. Livet er herleg, eller?

Nei....Klokka er meir enn seint og jomfrua byrjer å få tunge augelokk. Kanskje ikkje så rart med tanke på at ho står opp grytidleg for å bli handsama av kjekke menn? Thihihi..............
Ha ei kjempegod natt! Sov godt!!

Hasta luego!

IWALY!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar