onsdag 5. juni 2013

Ikke skjul for mye av rompa!!! Neivel? Eg går sterkt ut ifrå at det er snakk om bikini, eller noko liknande.
Då må eg nesten seie meg einig! Det heile handlar jo om å bli brun og ei ung jomfru som eg er veldig oppteken av nett det. Så det så!

Ateismens katedraler. Det er tydlegvis like vanskeleg å ikkje tru på Gud som det er å tilbe "han". Difor bygges det katedraler i fleng både av dei truande og dei som ikkje er det.
Heilt naturleg......... Det er klart at dei som ikkje er truande må få ha ein stad der dei kan ta ut alt dei syns som er ille med Gud og ein stad dei kan samlast for å vere einige om at han ikkje fins (eller noko i den dur). Jadda!
Ei logisk verd, med andre ord!

Snusbruken eksploderer. Antalet unge nordmenn som snuser har auka veldig. Tenk det!! Før i tida var det visst ikkje så mykje å snuse på. I alle høve ikkje kvinnfolk!
Heldigvis, vil mange seie med tanke på alt stresset denne snusinga som er i dag følger med seg.
Litt snusing på ei berte og du er solgt, liksom....... Hahahaa..... Stakkars menn!

Eg går ut ifrå at det er det dei meinar?! Dei skriv jo antal som snuser. Å snuse er jo eit verb som betyr at ein snusar inn det ein kjenner av lufta rundt seg. Lukte......eller noko slikt.
Ein eigenskap, med enklare ord.
At det er nokon som har døypt ein som brukar snus om til snusar, er ikkje mitt problem. Han brukar snus, han snusar ikkje. Med mindre det er snakk om at han kjenner den kraftige og "gode" lukta frå kjeften sin som er fullstappa med snus.
DET er deileg det!! Ei herleg stor og fin snusleppe. Gjerne med litt av snussafta sivande nedover. Litt snus i mellom tenna. Ein svær bulk som seier at her er det ikkje dårleg ande å oppspore, så det er berre å kysse meg. Eg er bakteriefri akkurat i den sona. Kyss meg og nyt det! Viss du klarar å tilpasse deg dei usymmetriske leppene som snusen sørgar for å danne medan dei bur i overkjeften (aller helst)............

Det er forskjell på folk som snusar. Dei som overdriv "klysene" dei puttar på ein viss plass er alt anna enn eit "hot" syn! (Eg håpar ikkje Clooney brukar snus!!)

Nytt protein gjør hjertet yngre. Spoler tilbake aldringsprosessen. Joda, det må jo vere lykken for mange. Likevel, tenk berre på dei som er i motsatt ende og ser på det som alt anna enn lykke.
Endeleg skal den sure kjerringa under telen og så kan ho berre sørge for å få hjartetida forlenga med eit visst antal år!
Det er det eg har sagt. Menna har inga framtid her på kloden. Det blir berre verre og verre.
Er det rart det er så mange menn som oppfører seg som ei kjerring??
Dei maskuline menna som var i gamledagar skal ein leite lenge etter. No blir det fleire og fleire tøffelheltar som veks fram. Tøffelheltar som lar oss kvinnfolk styre alt, berre for å få litt stakket husfred.
Alt på grunn av ein misforstått likestilling. Likestilling som betyr lik løn for likt arbeid.
Det er nok av menn som seier "Jammen, dåkker ropa jo høyt om likestilling". Mangel på kunnskap.......
Nei, vi ropar ikkje om likestilling på "livets" skole, berre løn.

Viss eg får velje, skal eg sørge for å spole attende heilt til tenåra, for då får eg heile bitch-tida på ny. Det må jo vere lykken?!!
Sjå for deg ei 85 år gamal kjerring som dansar disco og samba til den store gullmedaljen. Rullatoren kastes i det Metallica strøymer ut av høgtalarane på i stova i gamleheimen. Det er berre utsjånaden som vitnar om alder. (Med mindre botox`en sørgar for noko anna). Hjartet er berre 17 år og har enno lang fartstid før det tek kveld. Hahaha...... Eg ser det for meg!
Headbanging og greier (med dei hårstråa som enno ikkje er falt av). Litt løfting på skjørta så dei eldre gubbane skal få "gløtte" litt, men utan løfte om noko meir. Berre litt tirring............
Gud, eg skulle ha ønska å jobbe der då!! :=)

Ha ein fortsatt fin kveld! :=)
Hasta mañana!

IWALY!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar