torsdag 5. august 2010

Deilig!

For ein flott dag!!! Det er berre så deileg å slappe av på verandaen.......... Det er ikkje alltid like skøy å vakne tidleg, men i dag var det heilt greit. Det er bra at det ser ut som denne og neste uka blir fin.

Det er fleire som har sagt at eg burde bada ofte i sjøen og at det er bra for kroppen. No har ikkje eg følt så veldig for å bade denne sommaren (men tanke på temperaturen som har vore), men i dag slo eg til. Eg bestemte meg for at eg skulle nyte godvèret til fulle og følgeleg bada eg:=) Det var rett og slett kaldt!!!! Eg trur slett ikkje eg skal gjere det til noko heilårskontinuerleg aktivitet, nei.

Det vises også på ein liten gut at det er deilig å vere ute når det er sol. Det er så mykje lettare å sette seg ned med nintendoen om det regner. Akkurat det er ikkje noko problem i dag:=) Hovudproblemet er vel aller helst at han er grueleg glad i ball....... Han har uendeleg mange baller og det er ikkje EIN dag han ikkje er opptatt av å spille. Akkurat det er det vel ei som ikkje er altfor nøgd med (eg). Eg er så lei av ballsparking overalt. Verandaen skal vere ballfri, men det er som å snakke for døve øyre.
Eg håper inderleg ikkje han har planar om å bli fotballspelar....:=)

Her om kvelden spurte eg han, berre for gøy, om kva han skulle utdanne seg til når han blir stor. Han tenkte seg litt om før han svara "Æ ska bi sånn derre som tar blodprøva på sjukehus". Kor den ideen kom frå veit eg ikkje, for eg trur ikkje han er så "happy" for å vere prøvefigur sjølv.
Like etterpå sa han "Hvis ikkje det går, så skal eg jobbe på butikken!" Då håper eg heller på det første! Hehe.....

Rett over fjorden står Stetind så flott. Det er ikkje mange gongene eg har sett toppen i sommar. Vi berre nyter utsikten. Berre så synd det ikkje blir noko tur til Svartvannet i år. Vi var i fjor og det var heilt fantastisk å sjå nedover mot havet!
Jaja............Det kjem vel ein sjanse seinare i livet. Ting må berre få gått seg litt til.
Det heiter vel "Det kjem alltid ein ny vår".

For jeg er den du veit....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar