torsdag 19. april 2012

Jeg bare tok av meg klærne. Joda, og det er heller ikkje noko herleg syn!! :=) Hahahaha.........Det er avbilda ein naken mann og det kan sjå ut som om at han står naken i sikkerheitskontrollen på ein eller annan flyplass(?)....... "Jeg bare tok av meg klærne." Tja, kanskje eg sjølv ville gjort det same? Kanskje han berre ville vere sikker på at den artige alarmen ikkje skulle byrje å pipe då han skulle gjennom kontrollen? Ein naken mann vekker i alle høve null merksemd. Kven gidder å stirre på det, liksom, om dei ser ein slik mann er ute og reiser. Hehehe........

Eg klarte ikkje å la vere, så eg har opna saka. Femtiåringen ville vise sin protest mot sikkerheitskontrollen, og for å prove at han ikkje hadde sprengstoff på seg, kledde han seg heilt naken foran alle. Joda, greit å stå for sine meininger, men eg veit ikkje.......Kanskje litt drastisk å ta det såååå langt. Berre så synd at ikkje eg var der og bivåna det heile!!
Etterpå nekta han å kle på seg att og borna måtte få vaksne hender til å dekke augene. Jepp....... Det er andre stader enn her det skjer.

Ha ein fin kveld!!

MY!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar