tirsdag 1. mars 2011

Elg???

Kor er denne elgen som alle skryter av å ha sett??? (Elg i fleirtal). Har høyrt at vi plages med inntil 18 elgar her (samtidig). Eg har gått ørtiførti turar og ikkje sett ein einaste ein. Ikkje har eg sett dei løypene på lenge heller.

Her ein dag var det ei venninne som var så lur at ho la ut bilete av elgen i hagen sin. Oh, my God......seier eg berre. Det resulterte i over 50 kommentarar under biletet. Folk var heilt i harnisk! Sterke meiningar ute og går:=)

No har tydlegvis "alle" andre enn eg hatt besøk av desse herlege skapningane. Er elgen redd meg??? Kan virke slik.......
Kanskje det meir er slik at det er eg som er så "svimåt" at eg ikkje legg merke til dyra??! Sikkert.... Eg er ikkje redd for elgen, og difor ser eg ikkje etter han heller. Eller......nesten heilt sant. I går var eg litt skeptisk på kyrkjegarden. Vil aller helst ikkje gå på ein elg der...... Hugser enno elgen som låg rett ved sida av grava til pappa, og eg såg den ikkje før eg skulle gå. Normalt å ikkje sjå ein elg som berre er to-tre meter unna. Jaja.....sa eg ikkje "svimåt"?? Heldige elgen som fekk med seg den koselege samtalen min med den daude......

Det er vel ikkje det smartaste eg har gjort, det å lure på kvar elgen er...... Med stor sannsynlegheit er det nok to unge "jomfruer" som kommer til å fange ein elg og plassere den rett foran inngongsdøra mi. Berre for å vere snill..........

Jaja......her er sikkert mange elg. Trur ikkje at det er så mange som kan drøyme det same på same tidspunkt. Så då er det berre å tru på dei. Ikkje farleg det....Eg trur jo på julenissen også!

You are the reason I wake up every day:=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar