mandag 28. mars 2011

Livet, ein dans på roser???

Jada, jada, jada....... Heile tida:=) Viss ikkje det var klisjeaktig, så veit ikkje eg! Likevel, livet kan vere ein dans stundom. I dag var det ganske nært. I alle høve om ein avgrenser det til berre å gjelde dans. Eg har dansa mykje i dag. Til og med i morges tok eg meg ein liten svingom for meg sjølv. Heilt normalt!! Etter å ha konsentrert seg djupt over fleire timar i dag, var det rett og slett nødvendig å få ut litt energi. Kva er vel betre enn dans, då? (Sjølvsagt kombinert med litt nynning...) Veit i alle høve om èin som blei inspirert av det. Då var det vel verdt det? Det var ikkje den kua eg dele kontor med for å seie det slik........Ho "hær" jo ikkje musikk. (Med fare for å virke spydig her, bør eg vel seie at "ku" er intern humor og ikkje noko vondt meint. Utelater glatt kva eg sjølv er...Thihihi...). Dei blei dans fleire gonger i dag også:=) Det sørga herlege mannfolk for. Misforstå meg rett!! Hehe......... (Dog berre for meg sjølv bak eit "lite" instrumenthjørne). På fredag er det 1.april. Eg gler meg!!!!!!!!!!!! Hmm......Kva skal ein finne på i år? I fjor hamna dagen sjølvsagt i påska. Året før var eg heime med sjukt born, så i år "døyr eg" etter å lure nokon! Ikkje særleg lurt å åtvare om det her, kanskje? Joda.....Kunsten er å gjere det så skjult at ingen veit det er meg:=) Heilt uventa og utenkeleg. Thihihihihi......... Har planane klar allereie. Det fins eigentleg ingen tvil om kva spøken bør innehalde. (Ich freue mich!). Så får vi sjå kva reaksjonen frå ein spesiell kollega blir. Ellers så er det verdt å nemne at eg er tatt inn i varmen att. O lykke!!! Tralala..... Etter å ha dumpa meg ørtiførti gonger, har eg overteke trona att:=) Love is in the air.......Tralalala.... Så får vi sjå kva "prinsessen på erten" og "hønepøne-mor" har å seie til sitt forsvar. Fleirkoneri skulle såvisst ha vore tillatt her til lands! Hahahahahhaa..... Jada, vi har det (normalt) gøy!! Ingen "girlfight" enno. Eigentleg litt synd.... Kunne jo vore gøy med ein real kamp:=) Måtte den sterkaste vinne. (Godt eg har Grunnvollgener i meg, då....Ingen over, ingen på sida!!) Fleirkoneri?? Det kunne likesågodt ha vore fleirmanneri!! Fint uttrykk, hæ? Veit kven eg skulle valgt då! Hehe..... Ellers så er vår alles kjære Wenche Foss daud. Ho gjekk visst bort i natt som var. Då veit vi kva som kjem til å prege nyheitsbiletet den neste tida. Ikkje til forkleinelse for ho, for ho var ei flott dame......... Det er berre det at det ikkje er så interessant (for meg vel og merke) å følgje ei og samme sak over fleire dagar. Eg har forstått det dit hen at staten tar regninga for gravferdsla hennar. Vel og bra det....Ho har jo gjort mykje bra for oss. Eigentleg ser eg ikkje noko problem i det (noko eg vil tru mange gjer). Likevel....... Eg klarar ikkje slå frå meg tanken på alle dei som kunne trengt akkurat den hjelpa. Staten betaler for ei som har/hadde nok av pengar, medan andre som slit knapt nok får støtte til gravferdsla i det heile. Før fekk alle 4000 kr, medan i dag er det behovsprøvd. Greit nok det, men eg trur likevel det mange gonger ikkje blir heilt rett. Med tanke på kva ei "normal" gravstøtte kostar....... Det er ikkje alle som etterlet seg flust med pengar. Så når staten dekkjer Foss si gravferd, blir ting satt litt i perspektiv........ Som sagt, eg er ikkje imot at dei skal gjere det. Eg skjønnar jo kvifor dei gjer det. Tankane på dei som har små kår snik seg likevel inn......... Må ho kvile i fred. Det er kveld og leggjetid......på nytt!! Rart at det tidspunktet må snike seg inn kvar einaste dag/ kveld. Kunne vi ikkje berre ha skippa leggjetida ein kveld i ny og ne? Så bortkasta å leggje seg når ein er lys, lys vaken og kjempemotivert for heilt andre ting. Det er jo berre tøv!! Hmm...... Har vel ganske så sikkert ei heilt anna meining om det når eg vaknar trøtt og jæ.... i morgon tidleg. Det var alt for skjønnhetssvevnen som ikkje alltid virker. Jaja..... Det attstår berre å seie god natt. Ha ei fortreffeleg natt. Drøym gjerne om meg!! :=) Hasta luego:=) Eg ville svart ja til alt:=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar