søndag 26. juli 2009

Musikk som kommunikasjon.

Av og til kan det vere vanskeleg å finne dei rette orda som skal seiast. Det er mange livssituasjoner som kan oppstå der ord er fattige. Men det er ikkje berre når ting er håplaust at det er vanskeleg å finne dei rette orda. Det kan vere like vanskeleg å fortelje ein person kor mykje han betyr for deg. Ein skal vere bra "tøff" for å tørre å utlevere seg sjølv når ein ikkje veit utfallet av reaksjonen. Det er derfor eg har valgt "Musikk som kommunikasjon" som tittel.
Det fins tusenvis av fine songar. Det fins nok ein song for kvar anledning.

Når ein vil uttrykke seg for ein annan person, gjeld det å finne den rette songen. Det er nok ikkje lett å finne ein song der 100 % klaffer, men det er nok av songar å velgje mellom. Eg har leita lenge og eg leitar enno etter den rette songen.
Eg trur det er lettare å fortelje gjennom ein song. Dersom mottakaren ikkje skjønner at teksten er mynta på han, treng ein ikkje uroe seg for at ein har "feila". Ein er berre ikkje komen noko lenger.
Eg er grimm på å tolke tekstar. Det er eigentleg litt synd, for ein burde kanskje ikkje bruke så mykje energi på det. Sjansen er vel stor for at det i utgangspunktet berre er ein song der eg er den einaste som høyrer på innhaldet i teksten og at det eigentleg ikkje er noko anna meining bak den enn at det er ein fin song... Men det er vel ikkje noko galt i å ha sine draumer. (Så lenge dei ikkje tar nattesøvnen). :)

Min favorittsong er eigentleg "You`re the inspiration" med Chicago. Hadde det berre ikkje vore for at eg som 19 åring ba dei spele den på nattradioen til verdens beste pappa. Det var nok ein annan type kjærleik som blei uttrykt då...... Uansett, den blir kanskje litt for valdsam i ordvalget til å kunne vere den songen eg "leiter" etter. Det er nok den finaste songen eg veit om.

For meg er det kanskje lettast å utrykke seg gjennom eigne songtekstar. Den siste eg skreiv går slik:

"Sorry".

I think of you a lot.
I think of you every day.
Now I`ve been unfair to you.
And I regret it from my heart.....How could I?

Now I`m scared cause I like you.
I don`t know what to do.
What if you say that I will loose you?
What if you say that we are through?..... How could I?

Refr:
I feel so unsecure.
And I need to know the truth.
Where do I got you now?....... How could I?

A simple life got hard.
And I have lost control.
My dad is gone forever now.
But I can`t face it yet, oh no...
It`s to much pain.

But I know that something must be done.
I need to tell you before you`re gone.
You got a special place in my heart.
That`s how it`s been since the start....... That`s the truth.

Refr:
I feel so unsecure.
And I need to know the truth.
Where do I got you know?....... How could I?

Det er kanskje feigt å skylde på ein som ligg i grava, men sorg kan vere med og påverke oppførsel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar