tirsdag 26. juli 2011

Tysdag 26.juli.

Ein ting er sikkert. Den norske fjellheimen er vakker! Vi treng ikkje å reise til viddene sørpå for å få oppleve ein herleg dag i fjellet. Vi har den rett utanfor døra.
I dag har vi trødd i fjellet. Dog ikkje så fantastisk mange meter over havet, men meir enn nok til at det er fjell. Eg trudde at det skulle vere fritt for multer, men vi fann bra mykje likevel. (Eg "hær" ikkje multebær, men det er jo "gøy" å plukke). Berre det å gå der og nyte dagen til det fulle...... Det fins ikkje ord.
Når ungane er så lett til beins, er det ikkje noko problem å ha dei med på tur. Dei spring langt foran, så det er vel aller helst dei som må vente.
Sjølvsagt har eg lagt kameraet heime, så noko forevigelse kan eg berre sjå langt etter. Ikkje det at eg ikkje har mange bilete av stort sett same motivet heime. Det er ikkje akkurat første gong eg tar turen oppherifrå. Det er fint å gå opp i Herøyvika, men neste gong trur eg kanskje at eg vil prøve å kome ned att på Tysnes-sida. Det kan ikkje vere anna enn fint.

I dag har temperaturen vore kjempefin, trass i at det ikkje har vore mykje sol. Den har vel gløtta litt ned til oss i løpet av dagen, men ikkje nok til å skryte av ho. Kanskje ho vil velsigne oss med litt meir varme snart. Det er jo lov til å håpe.
Det er rart at vi alle skal bruke så mykje tid på å prate vèr. Eg gjer det, dei fleste andre også. Eg har ikkje talet på kor mange gonger eg har nemnt vèret her inne, og kven syns det er så ufatteleg skøy å lese det om att og om att?? Likevel fortset ein å skrive om det. Er ein eit fe, så er ein eit fe.......:=)

Det er fint å ha fri lenge, men det betyr også at ein får tid til å sakne enkelte. I alle høve gjer eg det. Enkelte meir enn andre og både med og utan x-faktor. Kanskje dukkar det plutseleg opp ei melding på mobilen din der det står "Eg saknar deg!" Det hadde vel vore fint? :=)  Joda.....men det skjer vel ikkje.
Det skal bli godt å få kvardagen attende om litt. Neste uke blir eg plutseleg "åleine", og gudane skal vite kva eg då vel å gjere. Kanskje eg berre skal ta stand her på hytta og ta alt som det kjem på sparket? Ein Bodø-tur ville heller ikkje vore å forakte....... Mest av alt vil eg berre vere heime og øve og prøve nyopptakaren min, men det har ein jo sjansen til heile året. Og så er det ikkje så motiverande å øve åleine for tida......
Forresten har eg for nokre få timar sidan sotte og trompetert litt her på verandaen. Eg har med meg min lille raude trompet og stakkars småfuglane og dei andre småkrypa som er rundt om her. Det er nok ikkje daglegdags med slike lydar her omkring. Skal eg ha god amasjør til spaniaturen i oktober, må eg vel starte med haustsesongen allereie no. Eg kan ikkje leve i den trua at eg berre skal liggje å late med på stranda for det meste der nede. (Sjølv om det er akkurat det eg kjem til å gjere......). Dei altfor store sprella skal eg i alle høve ikkje gjere. Det blir deileg med ein slik tur før vinteren kjem for fullt. I tillegg slipper eg å gå rundt som ein bleikfis:=) Eg er ikkje akkurat den store solariumbrukaren. Det får andre ta seg av. Huden min skal ikkje vere øydelagt lenge før eg rekker å bli 45. Det er nettopp det mange har blitt. Det er lett å sjå kven som har overforbruk av solarium og ikkje. Det er uansett ikkje min "buissness" å ha ei meining om kva andre gjer og ikkje gjer, så eg skal la vere å drøfte akkurat det meir inngåande.

Akkurat no nett kom "Øppna din dørr" ut av høgtalarane her. Stemningen er difor no heilt avslappa. Eg datt litt bort i mine eigne draumar (utan at det trengs noko utdyping der) og solarium får difor vere solarium. Eigentleg var det vel Calella som var utgongspunktet. Jaja......
Neste song er Tir na noir...... Sukk! Eg håpar ikkje det er meininga at det kun skal kome rolege ballader resten av kvelden. Då er det nok ikkje vits i at eg sit her og skriv, for då vil eg berre bli hilt oppslukt i songane og skrivinga vil bli hakkete. Eg har ein tendens til å leve meg litt vel mykje inn i songane.
Eg burde få utvida mp3-spelarlista mi, men eg er tom for idèar til passande songar. Hovudet er rett og slett i feriemodus og då er det ikkje mykje som fungerer.
Akkurat no er det Mr.Big med "To be with you" (eller noko sånt) som er her i bakgrunnen. Det er ei låt det er lenge sidan eg har høyrt. I tenåra var det songen vi verkeleg drøymde oss bort i. Sukk....Den er fin."Deep inside I hope you feel it too". Ååååhhh......

Myggspiralen har ikkje lange levetida att. Den er komen til innerste ring og eg har ingen planar om å la mygga få dele det deilege blodet mitt. Dei der små byllane vi får på kroppen vår, er alt anna enn deileg. Ikkje er det særleg gøy å gå rundt å klø seg sjølv heile tida heller. Eg veit eg fekk eit par stikk på fjellet, men det må ein rekne med når ein ikkje dekkar til kroppen sin. Fjellmygga klør likevel ikkje så mykje som den her hersens kveldsmygga som eglar seg innpå.
Korleis eg har kome fram til den konklusjonen?? Det er mykje eg veit.........

"Liggja mjukt i ei eng som gjer nytta si som seng..........." Joda, no tar songane seg opp her:=) Hehe...... Hmm, kven ville eg ha delt tida med på ei eng?? Sei det........ Svaret er vel opplagt:=)

Eg er ferdig med boka eg har holdt på med dei siste dagane. No passar det perfekt å gå inn og starte på ei ny. Det får bli han "Harry Hole" att. Harry Hole og eg har ein grei dialog! Denne gongen trur eg det får bli boka "Frelseren". Eg er ikkje heilt på den kronologiske rekkefølgjen, men kva gjer vel det?
Eg får seie meg einig med han der trønderfyren som heiter Midjo til etternamn. Boka "Sannhetens pris" funker. Eg klarte å leggje den ifrå meg, sjølv om han påstå at det ikkje går an. Likevel, den var bra. Heilt grei og ikkje bortkasta tid å lese. Så får eg håpe at han Harry Hole ikkje skuffar meg no heller.

Hasta luego:=)

What's wrong with me? I can't think of anything else but you..........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar