mandag 26. november 2012

Justin og proteingutta!!

Jeg vil ikke vise meg uten henne. Det er snakk om Justin Bieber. Halve verdas ungdomsyndling. Heldige Selena som har ein kjæreste som ikkje viser seg offentleg utan henne (av hensyn til henne). Då hindrar han at ho føler at han skammer seg over henne. Så omtenksamt!! Sukk....... Kvifor er det ingen som vil gjere det same for  meg??
Hahahaha........ Eg hadde vel sprunge for livet før sjansen baud seg! Rett og slett av di det høyres frykteleg slitsamt ut å ha det slik. Enno godt vi alle er ulike......og at vi har retten til det. Så eg forbeheld meg retten til å slippe!

Proteinpulvergutta! Hahahaha....... Jon er kul!! Han har akkurat slått Andreas ut av årets "Farmen" og sa like etterpå at han ikkje fryktar nokon av dei andre proteingutane. Den einaste han nokon gong hadde frykta, var Andreas.
Så at enkelte går rundt der inne på garden og viser fram dei muskuløse kroppane sine, skremmer ikkje denne guten!! :=)

Dømt for voldtekt - Sæd stammet fra annen mann. Løslatt etter at store deler av dommen er sonet.  Hmm.......Det er vel det vi kan kalle for kjipt!! Viss ein blir dømt for noko ein ikkje har gjort, er ikkje livet særleg kult å leve! Ingen tvil om det!!
Han blei lauslatt no i ettermiddag etter å ha sona nesten fire år i fengsel. Tapt fridom med andre ord.

At samleie har funne stad, er det ingen som prøver å skjule, men han fekk aldri utløysning og DNA-prøver (av sæd) viser at ho må ha hatt sex med ein annan rett før denne påståtte valdtekten.
Noko som eigentleg vitnar om ei som kanskje er litt i overkant aktiv på det området.
Ho prøvde først å lyge det heile bort med at det første samleiet var to uker tidlegare.
Vel.....Det er å skyte seg sjølv i foten av di cellene berre overlever maks tre-fire dagar. Så då blir jo spørsmålet "Kvifor valde ho å lyge om dette?"

Mannen har heile tida hevda si uskuld og har i fleire år prøvd å få saka gjenopptatt. Uansett, skuldig eller ikkje, ein bør vel vere forsiktig med kven ein gjer seg ut med. Å møte ein eller annan på eit ein utestad er i utgongspunktet ganske dristig..............om ein ikkje kjenner vedkommande.

Det er en fordel med vann når en stuper. Her trengs vel ingen nærmare skildring?!!

Utroskap burde vært straffa av staten! Farmen-Andreas......... Det å møte jenter, skal skje med "hellighet" og ære. Med andre ord bør du ikkje møte opp i bikini eller lårkort skjørt!! Det vil ikkje vere særleg smart........
Andreas er djupt religiøs og meiner at sex før ekteskapet eller det å bu i sambuarskap strider direkte mot Guds bodskap. Det største problemet er likevel svik og utroskap. I og med at han syns det er så alvorleg, meiner han at dette er noko staten burde straffe. (Lykke til......stat!) Kanskje han sit med fasiten på koleis dei skal kome til bunns i kven som er utro eller ikkje. Interessant!

Sjølv har han to alternativ for si eiga framtid. Det eine er å gifte eg å få born, medan det andre alternativet er å leve som slave. To ganske ulike alternativ vil eg tru............ Sjølv om det sikkert for mange kan kallast for slaveri å gifte seg med eit kvinnfolk. (Vi kvinnfolk er jo slettes ikkje alltid så lett å hanskes med).

Det har vore mykje som har blitt sagt om Andreas etter at Farmen-episodane byrja å rulle over skjermane rundt om i dette langstrakte landet vårt.
Eg trur eigentleg at han er ein grei fyr. Dog syns eg at enkelte av meiningane hans er ganske sære, men han har jo på lik linje med oss rett til å meine det han vil.
Sånn i bunn og grunn syns eg rett og slett at han er litt tøff. Tøff av di han tør å framstå som ein slik person som han er og det at han tør å stå for det han meiner.
Vi er vel alle sære på kvar våre områder. Sær?? Det spørs kva vi legg i det ordet..... Det er ikkje sikkert at han er så sær som vi seier. Kanskje det er vi som er sære??

Han har nok mange gode meininger, men at staten skal straffe dei som vel å ikkje leve etter Guds vilje, er nok litt i dristigaste laget å foreslå.
Ein ting vil vere at det vanskeleg kan gjennomførast, men det viktigaste er vel retten til å bestemme over sitt eige liv.
Religionsfridom!! Religionsfridom er viktig. Alle må få ha retten til sjølv å bestemme om dei ønsker å vere religiøse eller ikkje. (Mi meining, vel å merke).

Det var "Farmen"................

I og med at eg først er komen inn i denne her bakestimen, lot eg den berre forsette i dag. Denne kvelden har det gått i sirupsnippar.
Ikkje det at det er så ufatteleg gøy å renske alle desse mandlane ein og ein, men det er jo deileg når ein først er ferdig. (Og ikkje minst den deilege dufta som entrar huset når dei steikes!!)

Ellers har eg hatt ei aldri så lita opprydding nede i bokhylla mi. Det viser seg at eg faktisk kjøpte "Fifty shades" allereie før sommarferien! Eg hadde berre gløymt det.......... Riktignok var den på engelsk, men det speler jo inga rolle!
Vel, eg tvilar faktisk på at eg kjem å lese eksemplaret på engelsk når eg allereie har lest alle tre bøkene på norsk!!
Eg får heller lese dei andre bøkene som ligg der og "glitrar" med engelsken sin.

Kvalt av kakkerlakker under spisekonkurranse. Jeeeeeezes!!!! Det var no også ein konkurranse å ha. Spise kakkerlakkar!! Eg føler eg blir skikkeleg freista til å prøve det! Hmm......... Eg satsar på at du ser ironien!

Det handlar om å spise flest kakkerlakkar. Levande, vel å merke. Og han spiste fleire dusin!! Berre for å vinne ein pytonslange!! Heilt normalt..........jada!!

Illsinte melkebønder sprutet ned politiet. Det høyres i utgongspunktet artig ut, men eg trur nok eg bommar om eg tippar på det.
Ein "brannslange" full av melk rett imot deg, liksom...... Det er berre å løpe, det!!

Nei, jomfrua skal for ein gongs skuld vere fornuftig og krype under dyna om få minutt. Klininga som er på tv-serien rett foran meg, kan dei ha for seg sjølv. Eg trur eg har meir nytte av boka som ligg på nattbordet og ventar.
Så då attstår det eigentleg berre å ønske dåke alle ei god natt!! Husk å oppføre dåke, for visst ikkje kan det hende staten kjem tuslande etter dåke.................

Hasta luego! :=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar