søndag 25. oktober 2009

A lovely day, again:=)

Så blei klokka stilla på nytt. Om eg er så happy for det veit eg ikkje akkurat, men ein time ekstra fri er ikkje å forakte.
I dag diska eg først opp med deilig omelett på bordet. Ein liten gut, som allereie hadde ete frokost, holdt på å forete seg på nytt!
Klokka elleve stod bilen parkert nedanfor "Lappgamman". Der ifrå tok vi og familien Eve turen oppover fjellet. Vi fann oss ein koseleg og lun plass kor ungane kunne boltre seg. Det var triveleg. Det beste var vel at ein forbrenn nokre kaloriar på ein slik tur:=)
Då eg kom heim, fekk eg det for meg at plenen burde rakast. Så da var det berre å hive seg rundt. Heile plenen vart dog ikkje raka, men store deler av den.
Akkurat no har eg det gøy på fjesboka. Har lagt ut eit "fint" bilete av Einar og Eve i fin positur. Kommentarane under biletet seier sitt om eg har det gøy eller ei!!! :=)
Klokka er såvidt passert fem og det føles slett ikkje sånn...... Nå blir det nok ein tur på skolebana for å spele fotball. Det er rart kor glad ein liten gut kan vere i ball........ Jaja... Så lenge han held dei unna stua!

Ellers så har vi preika med India i dag. Litt anna klima der enn her, ja. Gler meg til å sjå bilete frå nattbussen dei skal dra med i natt. Det skal visst vere ein buss med senger..... Ser det ikkje heilt for meg. Berre dei kjem trygt fram til Bankok så er vel det det viktigaste:)

Fotball på Tv, data i fanget, sang og turning....... Trur det er på tide å kome seg ut!! For glade Liverpool-tilhengjarar er nok dette ein glad dag. Veit det er dei som får ein dårleg dag i måro pga kampen. Synd for Unitedfans..... Klart fotball er viktig. Viktigare enn alt anna. Det virker i alle fall slik på meg når eg høyrer kor dårleg humør enkelte er dagen derpå........ Godt vi ikkje er like alle mann! Eg skal nå vere glad uansett, eg.

No logger eg av. På tide med luft.
Hasta luego!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar