lørdag 24. oktober 2009

Alt og ingenting.

Det er laurdagskveld og klokka er snart åtte,
eg følte nett at eg måtte,
hit på bloggen for å skrive
litt om alt og litt om livet,
kanskje litt om menn som er hotte!

Dagen i dag
er alt untatt jag.
Langs fjorden låg isflak så tynne.
Eg kjente eg fekk lyst til å nynne.
Vi alle var glade i lag!

Nei, føler ikkje akkurat at rimetalentet er tilstades i dag, så det er vel best å slutte før det går riktig ille...:=) Får heller prøve ein annan dag.
Dagen i dag har vore ganske herlig. SOL og blå himmel. På andre sida av E-fjord-tunnelen låg det isflak langs store deler av fjorden. Havet var blankstille og alt var berre så fint. Vi var på tur til Ballangen eit ærend, men eigentleg berre for å køyre bomtur... Men det var fint berre å få seg ein liten tur. Steffen var i alle høve nøgd med å få kjøpe seg keeperhanskar. Han og eg har prøvd dei ut i ettermiddag.
Formen er stigande, og sjølv om det er endå eit stykke att å gå til ein eg er heilt bra, er det deilig å berre å vere ute i "frisk" luft.

I går kveld var det fleire som maila meg om eg skulle vere med ut ein tur. I dag er eg glad eg takka nei. Det er eindel som er i mindre bra slag i dag:=) I kveld er det korpset sin tur. Dei har hatt seminar i helga og skal avslutte med å gå på kroa og ete "pappapizza". Trur ikkje eg orker å hive meg med....... Ein skal vel aldri sei aldri:=) Akkurat no klarer eg meg godt med "Skal vi danse" og ein bart-laus Halvard Flatland. Han blei vel eigentleg ikkje så mykje meir "hot" utan bart.
Trur eg skal sende ei liste til TV2 med aktuelle deltakarnamn til neste sesong. Veit akkurat kven som burde stå på den lista.

Ellers så har vel dagen ikkje hatt så mykje større innhold enn at den ber preg av at det er helg. Ikkje har eg møtt nokon hotte menn heller....så det er kjedelege greier:=) Ok, kanskje ein. Har faktisk sakna han den siste tida.

On my own, pretending he's beside me.
All alone I walk with him 'till morning.
Without him I feel his arms around me.
And when I lose my way I close my eyes and he has found me.

And I know it's only in my mind
that I'm talking to myself and not to him.
And although I know that he is blind,
still I say there's a way for us.

I love him, but when the night is over,
he is gone, the river's just a river.
Without him the world around me changes.
The trees are bare and everywhere the streets are full of strangers.

I love him, but everyday I'm learning.
All my life I only been pretending.
Without me his world will go on turning.
The world is full of happiness that I have never known.

I love him.
I love him.
I love him, but only on my own!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar