tirsdag 7. september 2010

Tysdag 7.september.

Jaja......Dette har vore ein interessant dag på mange måtar. Det interessante på arbeid skal eg ikkje nemne, men ettermiddagen fulgte hakk i hel.
Frå skuleslutt til leggetid har Steffen vore i lag med ei venninne. Dei har verkeleg kosa seg i dag! Medan dei lekte ute hadde dei fleire latteranfall. Kva dei eigentleg flira av, veit ikkje eg........ Uansett, eg spurte om dei hadde lyst å bake ei sjokoladekake. Svaret var vel ikkje heilt uventa. Kva unge er det som seier nei til å få leike seg på kjøkkenet med masse ingrediensar og miksar?? Så då blei det kake!!
Sjølv syns eg dei var veldig flinke. Det blei lite søl og kaka blei heilt fin. Glad og nøgd sa eg ifrå til dei då kaka var ferdig stekt. Dei måtte jo ha ein smaksprøve. Med hovudet ein heilt annan stad, skjærte eg opp to litt for store stykker og serverte dei. Det tok ikkje lange tida før verknaden var eit faktum..........
Eg hadde eit lite ærend på butikken og hadde med meg begge to. Eg må seie at det er den mest stressande butikkturen eg nokon gong har vore på. Det var ikkje måte på kor mykje energi den kaka skulle føre over på borna. Det var rett og slett ikkje berre, berre!
Den eine spring med vogna med den andre hengandes på......... Munnvikene??? Begge hadde dei ganske så nært øyrene. Eg kan sei så mykje som at eg er glad det ikkje var så mykje folk der då! :=)
I bilen heim blei heile turen prega av hysteriske latterbrøl. Eg hadde ikkje litt snøring eingong på kva det var som var så skøy!!?! Slik fortsatte det resten aav tida også. Jaja......... Det er jo gøy at dei morar seg.
Litt synd at eg ikkje tok bilete av dei frå bakinga. Det blei nokre fine farger i ansikta deira. Godt vannet enno duger til å vaske seg i:=)

Ellers så har jo kvelden vore prega av fotball. Hadde eigentleg ikkje tenkt å sjå kampen, men akkurat no er eg glad eg gjorde det. Det var skikkeleg skøy å sjå at Noreg spelte så godt mot ein av favorittane!! Eg har alltid hatt sansen for Drillo!! Mi storhetstid som tv-fotballsupporter var på topp sist han leia laget og det har nok satt sine spor:=) (Då heia til og med Husnes' største antifotballsjel på dei!!).
I kveld har det altså ikkje mangla på orgasmiske rop frå stua her (ikkje frå meg!), så gøy var det!!

Det er jo ganske gøy å høyre Watne visa Mini også, då...... Kommer nokre fine replikkar innimellom der!
Det er heller ikkje ofte at Drillo har humoristiske pressekonferanser i etterkant av ein kamp.

Før kampen spelte dei nasjonalsongane. Eg må ærleg innrømme at eg blei litt rørt då eit fullt stadion song av full hals. Det oppstod heilt klart ei tydeleg nasjonal kjensle her. Heile stemninga var flott!!

I morgon er det hausttur med elevane. Det er meldt sol og fin temperatur. Så alt lig vel tilrette for ein ny, fin dag.
O du herlige........

I dreamt that love would never die....

Still I dream you come to me.
That we will live our life together.
(Les Mis.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar