fredag 6. mars 2015

Sånn der og der.....

Tida går.....Jaujau...... I dag var det ei borndomsvenninne som la ut status om at dotter hennar er 18 år i dag. Eg syns ikkje det er lenge sidan at eg las at ei anna hadde ein status som sa at sonen hennar blei 20 år. Her snakkar eg om sånner som er jamngamle med meg.......Og med eitt kjenner eg at eg føler meg gammal.
Er ein ikkje gammal når ein har så vaksne born? Eg som ikkje føler meg ein dag over XX......:=)
Det hjalp litt på då ein kollega av meg (sånn høveleg på alder med meg) kommenterte at ho var i den fasen der ho fort kan komme i den overlappingsfasen som er mellom småbornsforelder og bestemor.
Ei anna skreiv at det er borna som blir eldre, ikkje vi. Eg trur eg støttar den!!
Når til og med ei venninne av meg legg ut bilete av seg sjølv i karatedrakt. Råtøft bilete, og med tanke på at vi er heilt jamngamle kan eg ikkje påstå at vi er gamle.

Disse skal grille Bieber! VG-journalist med stjerneoverskrift. Grille Bieber! Håper han ikkje blir så svidd at han ikkje kan fortæres då. Eg er glad eg ikkje er kannibal.

Dagens beste på Facebook kom ifrå bror min. Han delte dette biletet (henta frå nettet ein stad) og la med kommentaren "Beathe, her er Grunnvoll-antrekket til Jan-Einar. (Og då treng eg vel ikkje slenge på kommentaren om at eg flirte feil på meg?? Hahahaha.........)


Det blir ikkje mine plantar han får vanne!!!!

Dagens mattips er brødskive med brunost og paprika! For all del....Eg må berre påpeike det.....Eg har ikkje smakt det sjølv, men det har ei borndomsvenninne. Eg har sett bilete av matfatet hennar i dag, og sjølv om det ikkje såg heilt ut som den beste kombinasjonen, blir det bedyra at det er kjempegodt. Så difor.......Kvifor ikkje berre gje det eit forsøk for å finne det ut?

Det er fredagskveld og "The Voice" på skjermen. Her i huset står slike program høgt i status hos ein viss kar, så då er det berre å henge seg med på den bølgja. 
I morgon er det fotball for alle "penga", så eg håper at det ikkje slår heilt til det der med stormen som dei varslar. 
Uansett.....ha ein fortsatt fin kveld. Sov godt!! 

Hasta luego!

IWALY!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar