tirsdag 27. august 2013

Jan Thomas angriper Anne-Kat - igjen. Det eg er mest nysgjerrig på, er om han kjem til å ta ein inner venstre eller høgre.....for eg har høyrt at ho er sjukt godt på å ta i mot ifrå høgresida. Då vil det ikkje vere godt å vere Jan Thomas etterpå.

Kva er det no dette kvinnemennesket har gjort som er så ille at sjølvaste "motekongen" reagerer?
Jan Thomas er vel ikkje akkurat ein muskelbunt av dei store, så eg reknar med at heile angripet er verbalt. (Beklager viss du føler deg ille til mote JT, men så har du vel heller aldri hatt som mål å bli ein slosskjempe.)
Berre Jan har nok vit til å ikkje angripe for hardt. Då er han garantert med i det neste showet hennar! (Etter å ha sett ho i aksjon "live", så veit eg at ho kan vere ganske "hard" mot andre, så......... :=)

Johan Olav Koss. Mitt tenåringsideal. Mannen med stor M! Vi var fleire som var oppover øyrene forelska i denne flotte skapningen av eit mannfolk!
Vel, det var den gong.......
No fronter han "Ja til OL" og blei plutseleg lite interessant.
Han må berre ha den sukkersøte rompestumpen og det fine smilet sitt for seg sjølv.
Når han er så lite lur at han lar seg lure av "ulvane" i svarte klede, så må han berre ha det så godt.
Jomfru Knutsen mista nettopp interessa!!

Norske Anette Iren: Kunne blitt spleiset med Tom Cruise. Ho hevdar at ho var på audition for å bli filmstjernas kone.
Jojo........Viss han er blitt så superhøg på det at han faktisk treng å ha ein audition for å bli gift....... Stakkars mann!
Kanskje berre bra at ho ikkje blei det.?!

Eg må ærleg innrømme at det første eg tenkte var at det måtte vere snakk om ei filminnspeling. Heilt klart!
Så feil kunne eg ta..... Det var i regi av scientiologikyrkja at auditionen blei holdt. Dei skulle vurdere om ho var aktuell som hans neste kone. På den tida.......før Katie Holmes. Så lite veit eg om KAtie var til audition også.

Hmm....... Kanskje, kanskje...... Jomfru Knutsen sine små grå sit i skrivande stund og tenker som det knaker.
Kanskje eg også skal halde audition? Hahahahahahahaha............ Det ville vore "berre lekkert"!


Ellers er det veldig koseleg å kome på arbeid om dagane! 
Eg er veldig facinert av Helen Keller (og ikkje minst læraren hennar - ho Anne). Så plutseleg er det eit snilt vesen av ein kollega som tenkte at ei skrivebok som dette må Beathe få og følgeleg kjøpte det til meg. (Med rosa teip også). <3 nbsp="" p="">
I kept my face to the sunshine that day!! :=)

Det spørs om Jan Thomas ville likt kombinasjonen rosa og Helen Keller........... 
(Eg skal vere forsiktig med kva eg skal skrive i ho. Eg må først ha ein plan!)

Eg har liksom lest litt på VG nett dei siste minutta av livet mitt sålangt. 
No tenkte eg at eg kanskje skulle pensle over på Dagbladet og sjå om deira verd var like "spanande" og innhaldsrik som VG si.
Kva trur du var første-oppslaget deira? Joda...... Jan Thomas langet ut mot Anne Kat. igjen! 
Hahaha.... Dei er ganske samstemte, desse avisene, på kva som er viktigast i denne verda. 
At Amerika og Storbritannia kanskje kan finne på å angripe Syria, får hakket mindre spalteplass. 
Jaja, i er jo alle skapt ulik og har ulikt syn på kva som er viktig. 

Eg håper berre Jan Thomas og Anne Kat. lever i beste velgåande, begge to, når dei ein gong blir ferdige med ordkrigen sin som blir omtalt som "angrip" og "langer ut".

Slik gjør du Iphonen din mindre irriterande. Ja, takk! Det ville vore herleg. Eg veit ikkje kor mange gonger eg har irritert meg over ting Apple ikkje har tatt hensyn til, eller manglar som dei burde ha hatt. 
Etter ei viss tid no, så har eg kontroll på det eg treng, men det er ikkje fritt for at det ergres kvar einaste dag. 
Eg skal definitivt lese kva dei skriv!

Hadde sex i midtsirkelen. Ops, det er visst mykje ei fotballbane kan brukast til. 
Om det er å anbefale....? Tja, eg veit ikkje heilt. Spørs kva du er ute etter.

Brøndby stadion. That´s the place. 
At laget tapte kampen dei spelte rett før dette blei oppdaga, var litt kjipt. Likevel vil eg tru at humøret til sikkerheitssjefen steig betrakteleg etter å ha fått observert sexakta "live". 
Mannen skora visstnok mål der nede på bana, berre at det ikkje var ein fotball som hamna i målet. 

Javisst er vi alle ulike........

Nei, med desse ord skal eg ta og slutte av for i kveld. Tåka ligg langt nede og det kjennest. 
No er det ei varm og god dyne som ventar for nokre timar før ein ny og forhåpentlegvis fin dag startar opp. (Vel....dyna må vel strengt tatt varmast opp først....)

Ha ei fortreffeleg god natt!! 
Hasta mañana!

IWALY!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar