fredag 5. juli 2013

Mannen som angreip frisøren.

Hahahahahaha.................. Eg ler enno!!
Hendinga fann stad i går kveld, men det går ikkje an å la vere å flire no heller når ein først tenker på kva som skjedde. Sånn er det berre. :=)

Ein kan vere vitne til mykje rart i denne verda. Ingen tvil om det. Alt frå trippel salto, mage full av iskrem, eller rett og slett noko så enkelt som ein pappa som angrip frisøren.
Joda, det er nok det aller siste eg siktar til OG det er ikkje kven som helst sin pappa det er snakk om. Hahahahaha........... Det er nok min kjære son sin pappa som fekk eit lite illebfinnande seint på kvelden.
Det er i alle fall det mest komiske eg har sett på lenge og er verdt ein god latter. Definitivt!

Klokka var rundt ti og minstemann tenkte at han kunne trenge seg ein hårklipp. Etter å ha sotte i ro på eit tak og spist ein betre middag og fulgt med på alle dei som gjekk ut og inn av sjappa der dei tydlegvis klipper hår, bestemte han seg for at det fekk vere hans tur.
"Mamma, æ trur æ klæpp det heilt kort?!" 
Mora sa sjølvsagt at det er heilt greit, det. "Du bestem sjølv."

Bestemte skritt mot ein frisørstol. Eine frisøren skjønte teikninga og spurte han om han skulle klippes. "Yes!"  Han fann seg godt til rette i stolen og frisøren spurte meg, the boss, om korleis han skulle ha det.
Eg svarte at gutungen forstår spørsmålet om han snakkar engelsk til han og at det var hans hår.
Så då frisøren spurte, svarte han "I want it short". 

Frisøren leita fram ein "barbermaskin" og byrja å barbere han i nakken. Dette fekk faren med seg og trudde at frisøren skulle barbere gutungen heilt fri for hår. At han skulle gjere han skalla.
I vill panikk heiv han seg over frisøren. "No, no, no, no, no............. Don´t do that. No, not!!"
Med armane rundt handleta til frisøren, følte ei viss jomfru at ho måtte gripe inn.
"Don´t listen to him. Just stick to the plan". 
"Han skal nu vel før faen ikkje barber bort aillt håret hainnes! Æ trur dåkker e stein tuillåt. Aldri i værden om æ går med på det." Eit stirrande blikk mot augene til frisøren som sa "ligg unna med den maskinen"
Stakkars frisør. Han visste vel ikkje heilt kva han skulle seie eller gjere.
Til slutt nådde eg fram til faren med følgande beskjed: "No sit du deg der borte i stolen. Det er gutungen som skal klippast og han har sjølv forklart frisøren korsen han skal ha det. Så poff............"
Om enn motvillig.....Han gjekk til stolen. Frisøren stirra nrvøst i spegelen medan han løfta opp maskinen for å fortsetje. Eg nikka berre eit samtykkande "Jada, det går bra. Berre klipp i veg."

Guten blei stilig på håret! Akkurat slik han ville ha det. Han fekk det til og med stripa for at det skulle sjå enno meir tøft ut.
Etterpå var han mest opptatt av om fargen (bleikinga) ville vare heilt til han kjem heim, slik at venene kan få sjå det.

Det heile endte opp med at då vi gjekk derifrå så hadde han far sjølv fiksa båda f"ace and hair". Dog av ein annan frisør som ikkje hadde latt seg skremme av han. Hahahaha...........

Eg lo då, eg lo etterpå, eg ler enno.......... Berre så synd at eg ikkje filma det heile. Definitivt månadens "happening".
Idiotiske nordmen, tippar eg dei tenkte då vi entra dørstokken på veg ut.

1800 sider lesing på to uker klassifiserer vel til at alle ikkje syns det er like spanande å vere rundt meg. Oppslukt av bøker, er det ikkje så masse anna som fristar.
Nesbø laga ei altfor spanande bok, hyttenaboen hadde berre EI anna bok med seg. men heldigvis viste det seg at dei selger bøker her nede også. Dog på engelsk.
Sidan tysdag har eg lest to kriminalromanar på engelsk. 800 sider til saman (på litt over tre døger). EG har nett vore nede og kjøpt ei ny.
5.juli og eg er på roman numer fem. Målet er å slå fjorsommaren. Då rakk eg ti romanar. Eg er på god veg........

Det er kanskje all lesinga som har sørga for at eg er så svimmel og innimellom klagar på at prisen er for lav. (Sjølv om det har sin eigen "story".............)
Kanskje ikkje heilt normalt å nekte å kjøpe ein vare av dei den ikkje kostar nok mykje pengar?!
Som sagt......Idiotiske nordmenn! :=)

Nei, klokka nærmar seg bysselalle. Eg er trøytt og skal sørge for å få skjønnheitssvevnen min.
Sånn eigentleg lurar eg på kvifor vi kallar det for det........
Om ein får servert ein spegel i senga i same augeblikk som ein slår opp augene.........Kven er det som verkeleg syns dei er eit vakkert syn då?
Håret til vers og trøytt i augene. Yeah, right! (For ikkje å gløyme ein herleg god ande.....)
Ein treng i alle høve svevn for å få kroppen til å lystre morgondagen, og det får vel vere nok grunn til å sove det. :=) Skjønheit eller ikkje........

Så ha ei fortreffeleg natt! Bruk ho til det same som eg. Svevn! :=)
Hasta luego!

IWALY!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar