lørdag 6. februar 2010

I don't wanna be a superman.....

Det blei han dog ikkje, og takk for det. Med sin spede stemme entra han scenen i dongeribukse og t-skjorte. Greit nok at det er skjedd endringer i samfunnet og at det meste kan tolkast som mote, men hallo!!?? Ein stad går grensa. Det er å trekkje det litt for langt når ein stiller i eit slikt antrekk på scenen i eit grand prix show. Han blei heldigvis ingen "superman". Var litt nervøs då han gjekk til superfinalen.......

Ikkje for å virke snobbete, men enkelte typer musikk har ingenting i eit slikt program å gjere. Heller ikkje for å vere ekkel med dei som digger den harde musikken.......men sjølv om programmet har endra seg drastisk i løpet av åra og det skal seiast at det er veldig stor variasjonsbreidde i innslaga, så var vel også det at nr 8 var med eit stunt som ikkje var så bra.
Allereie før superfinalistane blei lest opp skjønna eg at dei kom til å bli ein av dei fire. Det ville ha endt med ei flause for oss internasjonalt. (Mi meining vel å vite).....

Jaja....Eg fekk 2 av 3 rette av dei andre. Trudde Arredondo skulle gå vidare til superfinalen, men den plassen "stjal" Muri. (Det er det han heiter??).
Uansett......rettferda skjedde fyllest. Ingen av dei to innslaga eg ikkje likte vann. Noreg tok til vett og sendte ein av dei to favorittane vidare. Det var ikkje kven som helst. Didrik hadde ein kjempefin song. Ikkje berre det heller.... Han song med ein sånn følsom stemme at eg fekk frysningar. Med ei slik innleving trur eg det er mange kvinnehjarter rundt om i landet som ser for seg at han god til fleire ting......hehehe.... Fin er han og.

Var ei stund redd for at eg kom til å skippe årets internasjonale show på Telenor Arena. No kan det hende, om ikkje andre planar dukkar opp, at eg faktisk får lyst til å sjå kor reisa hans ender.

Because my heart is yours....I'll never leave you.
And though we're far apart.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar