onsdag 9. september 2009

Den stille uke....

Vel, heile uka kjem vel ikkje til å vere så stille. Det er allereie onsdag og til no har den ikkje utmerka seg på nokon måte, anten den eine eller den andre vegen. Med stille uke meiner eg at frå i kveld og fram til fredag kjem eg til å vere åleine heime. Einar og Steffen skal til Bodø i kveld. Eigentleg skulle ikkje Steffen dra i dag, men Elias ringte i går og sa at han har så lyst at Steffen og skulle komme. Einar har ærend i byen, så han må dra uansett. Steffen blei i hundre tvert då han fikk spørsmålet, så då er eg åleine fram til fredag. Når ein er vant til å ha nokon rundt seg mesteparten av tida, blir det plutselig så stille om ein blir åleine.

Eg ser for meg at det blir litt kjedeleg, men eigentleg blir det heilt sikkert berre deilig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar