lørdag 8. januar 2011

Nye sjanser:=)

Nytt år betyr nye sjanser! Denne første uka er det ikkje måte på kva hav av moglegheiter eg ser. Eg har grueleg lyst til å gjere noko heilt nytt...... Eg veit ikkje heilt kva det skal vere, men eg veit at i år har eg lyst til å oppleve eindel:=) Eg skal i alle høve bli flinkare til å seie ja når eg blir invitert. Eg er allereie godt i gang. Fekk forespørsel om Trondheimshelg med mange gode vener. Det er nesten 4 mnd til, men eg har allereie bestemt meg. Kvifor ikkje?? Kvifor skal ein halde seg i ro her heile tida? Det blir skøy å treffe att dei andre som vel å komme. Akkurat denne turen blir jo ikkje noko spontantur. Det er eit hav av tid til planlegging....... Kanskje det er nettopp det eg skal gjere i år? Spontanturer?? Ikkje noko dum idè det!!?

Uansett, det er ikkje mangel på draumer, planer, ambisjonar eller intensjonar (for å seie det så fint). Dette skal bli eit år eg vil hugse seinare!!

I går var eg så heldig at det hadde dumpa ei ekstra "julegave" til meg i postkassa. Eg kjente med eingong kva det var (ein cd), men eg lurte veldig på kven det var som hadde sendt meg ein cd no når midten av januar er så nær...... Så stod det Svein på pakken! Så glad eg blei!! Cd'n heiter Lucky Lew og mitt kjære søskenborn har vore i Amerika og fått spelt inn cd. Eg hugser eg sa han måtte seie frå når cd'n kjem i salg slik at eg kan kjøpe den. Så har han liksågodt sendt den som gave til meg. Snille Svein!! Om cd'n var bra? Ja, det syns eg. Det er så gøy når nokon av sine eigne gjer det bra:=)



Ellers så har det vore ein veldig fin dag. Store deler av dagen gjekk med i Elvedalen. Vi var mange som samla oss der for aking, skøyter og grilling. Lure meg hadde lagt att vinterbuksa på hytta, men det gjekk no greit. Skulle ønske eg var like tøff som for ti år sidan. Då var det ingenting som kunne skremme meg....... Det var ein fryd å sjå borna sette utfor den bratte storbakken og eg hadde så innmari lyst å prøve sjølv. Hjelper lite det når ein med åra er blitt den megapingla!! (Trur kanskje eg satte utfor for eit par år sidan..?? ). Jaja......Eg fekk nå litt adrenalinkick, eg også.
I mine yngre dagar var eg ein kløppar på skøyter. Vi brukte å arrangere renn på "Opsongersvatnet" heime. Det var løpsskøyter som gjaldt og eg elska det. I dag veit eg ikkje om det er så lurt å investere i nokre skøyter til meg sjølv (om eg ikkje har eit stort ønske om å ende opp med ei sjukemelding). Det er vel best å la vere. Uansett, det blei ein fin dag.
Resten av dagen gjekk stort sett med til baking. Skulle eigentleg berre bake brød, men sidan eg har bestemt meg for å hive meg ut i ting, så baka eg liksågodt knekkebrød også. Eg har leeeenge tenkt å gjere det, men det har virka så avansert at eg berre har utsett det heile tida. Oppskrifta har lege klar i over eit år, og først i dag tørr eg prøve. Det var visst veldig enkelt. Så frå no av blir det knekkebrødtid kvar einaste uke!!! Definitivt:=)

I morgon ser eg for meg at det kan vere fint å ta seg ein skitur oppover mot skihytta, men lar det vere i same slengen........ Friskt i tankane har eg forrige skitur i løypene. Etter å gått ei stund, traff vi på to elgar midt i løypa. Den eine var ein stor okse, den andre var eg litt usikker på. Jaja...... Problemet som oppstod var at dei nekta å flytte seg ut av løypa!! Med to born på slep, kunne eg jo ikkje akkurat utfordre dei??!!
Eg er eigentleg ikkje noko redd for elg, og var ganske innstilt på å fortsette skigåinga, heilt til ein "band-kollega" av meg kom køyrande og sa at den eine er agressiv. Då var det berre for meg å ta borna med og skli heimover. Agressive elgar skal vi vel ikkje legge oss ut med. Med tanke på morgondagen (sundag), reknar eg med at eg er den einaste som vil gå på ski oppover. Akkurat DET gjer eg ikkje åleine blant desse uredde elgane. Då får heller turen stå over til ein annan gong.


Ellers har ikkje helga bringt med seg så mykje meir spanande, til no, enn kanskje filmen om Gandhi. Eller...... Gandhi er vel ikkje akkurat spaning?? Likevel, det var ganske interessant å sjå den. Akkurat no er det nettopp han eg underviser om på skulen, og det set det heile i meir perspektiv når ein får sjå kva som eigentleg skjedde. Det er ikkje for ingenting at han er ein viktig person i den nyare historien. Gandhi har fått utretta mykje, også etter sin daud. Han har vore eit stort førebilete for mange hinduar (og sikkert muslimar også). Eg lurer på kor India hadde stått i dag om ikkje kolonimakta deira delte dei inn i fire land før dei fekk si eiga sjølvstende. India, Pakistan, Bangladesh og Burma (Mayanmar??). Bangladesh er jo eit grusomt fattig land. Dei slit frykteleg når det blir uvèr og havet slår til for fullt. India er vel glad i dag for at det ikkje er deira ansvar å bygge opp det området etter kriser. Likefullt trur eg dei ville vore kjempeplaga med borgarkrigar........ India hadde jo mange av både hinduar og muslimar. Det er nok ikkje den beste kombinasjonen å ha. Vi veit alle at religion i dei områda alltid har vore vanskeleg å forhalde seg til. Det var nok lurt av Storbritannia å lage blant anna Pakistan som eiga stat. Sjølv om det førte til store flyktningestraumar. Muslimane i India måtte flykte til Pakistan og hinduane i Pakistan måtte flykte til India. Det blei mange liv som gjekk tapt...... For ei smørje!! Det er ikkje lett å bli klok av. Jaja.....Det viktigaste er å hugse at Gandhi kjempa for menneskerettigheitene, var ikkje-valdsforkjempar, sultestreika og gjekk i fengsel for trua si. Trur ikkje eg ville gjort det same!! Han vann fram:=) (Sjølv om han døydde pga vald).

Frå Elvedal og aking til Gandhi??? Ja, ein heilt naturleg overgang. Hehehe.......=)

KK kom visst i går........ Lite interessant å lese om ein ikkje har tenkt å ha nyttårsforsett som innebærer kosthald. . Eg lever supersunt, så då er vel det lite aktuelt. Dog der er ein liten reportasje eg har lyst å drøfte litt. Eg får sjå kva morgondagen bærer med seg av gråe celler til å vri litt på det dei seier.... Kan jo ikkje vere einig med alt dei skriv. Det kan bli bra:=)

Skulle eigentleg nemne i forrige innlegg (noko som er suuuuperviktig) at eg endeleg har fått pianoet mitt stemt. Det finnes jo ingen pianostemmere her nord lenger. Det er ganske krise. Heldigvis har eg ein hyggeleg kollega med ein like hyggeleg pappa som er pianostemmer. Kor var han i jula?? Jooooo, i Kjøpsvik. Eg var rett og slett lykkeleg i mange timar etter at han gjekk herifrå. Så deileg å spele på eit heilt stemt piano!!! Det er faktisk det beste som har hendt på lang, lang tid. Det overgår alle julegåver og snille born og nisse:=) Eg gledde meg like mykje til jula , som born gjer til pakkane, berre for å få stemt dette supre pianoet mitt!! Eg er enno ikkje komen over det. (Veit at det sikkert ikkje er normalt......). Det beste var at eg fekk sjå på alt han gjorde. Eg lærte masse!!!!!

No er det eigentleg natt for lenge sidan. Det er på tide å finne ei god hovudpute og lukke dei fagre augene i nokre timar. Er eg heldig, draumer eg om draumemannen i livet mitt.......

Hasta luego:=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar