søndag 4. desember 2011

No tar eg kveld!!

Planen var eigentleg at eg skulle inn hit og skrive nokre ord. Eg såg for meg at det var kommet fleire artiklar i media i løpet av dagen. No har eg nett bestemt meg for å ikkje sjekke det ut.
Eg har sete og jobba heile dagen med skulearbeid, berre avbroten av litt matspising og eit par andre ting. Så no kjenner eg at hjernen min har fått nok for i dag og at det skal bli godt med litt svevn.......

Eg kjem sterkt attende i morgon i håp om at det er nokre saftige skandaler i verda. Nei.....det siste var berre tull. Det er fint med skandaler så eg kan skrive om det, men det er vel ikkje lov til  å ønske at det skal skje noko. Det vil jo ikkje vere fint gjort....:=) Hahaha... Jaja.

Så då ønsker eg berre god natt og sov godt!!

Hasta pronto!!

SYS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar