fredag 8. november 2013

Undertøyskolleksjon for menn, and I have seen it!!! Hhahahahaha…… Det verste er at det ikkje er tull eingong. String og BH. Fantastisk! Tihihihihi…… pesielt med tanke på at det på eine biletet er representert med fargen ros. Say no more……. :=)

Her kan du sjå og vurdere sjølv!!

No er det slik at det ikkje er mitt bilete og ergo skal eg etter retten skrive kven det er sitt.  Det er ikkje berre, berre å finne ut av det, men det eg finn er at det står "Bulls" under biletet. 
Med andre ord er dette eit bilete eg har henta på nettet i ein artikkel om nett dette. (Som Silje Bjørnstad står bak.) 

Dette er berre eitt bilete…. Eg trur kanskje eg skal la vere å kommentere eit  bilete av ein mannepung i ei fin og nett lita rosa stringtruse. Eg seier berre "løp og kjøp". (Hugs no berre å hald det for deg sjølv. Eg vil ikkje vedkjenne at eg kjenner deg om du dukkar opp i slikt!!) Hahahahahaha…….

No er dette biletet som eg har posta, ein "bar overkropp-mann". Korleis ville det sett ut on det hadde stukket ut ein heil del hår blant blondene der oppe? 
Eg berre spør……..

Eg tenkte først å kome med eit par namn som døme (riktignok etter først å spørre dei), sånn for å skape eit bilete oppe hovudet ditt.
Eg lot vere…….. Ein må jo vere snill ein gong i blant også. :=)

Eg trur rett og slett det er nokon som ønsker å feminisere verda og eg tvilar på at nett det er så jysla smart.
Eg går ut ifrå at du er einig i at verda også treng litt maskulinitet.
Eg trur nok aldri eg kjem til å tenne på ein mann i BH eller rosa string eller den drakta som vises på biletet.
Eg trur heller tenninga ville stoppa tvert!

Stå eller sitte? Vi snakker menn og tissing!
Det har jo tidlegare vore artiklar som har sagt kor smart det er å sitte og då av helsemessige årsaker.
Denne gongen er konklusjonen den same, men med anna argument. Forhåpentlegvis eit argument som går inn hos i alle fall nokre få (om ikkje anna).

Det er slik at før strålen treffer "skåla" har den først vore dråpar. Dråpar som i fleirtal hamnar i buksa di før tisset har rukket å bli til stråle.

I følge Dagbladet skal du, dersom du tisser i eit pissoar, ikkje tisse i 90 grader. Då vil veska kome attende på deg og ned på golvet.
Spør du eit kvinnfolk om kva ho syns om det, trur eg du ganske sikkert veit kva svaret er.

Det er rett og slett ingenting som er så "heslig" som å vaske mannfolktoalett på ein utestad. Eit "rom" der berre menn har vore og gjort sitt fornødne……. Det stankar kvar dag, utan unntak.
Det viser berre at det som står over sikkert stemmer bra.
Så mannfolk…..ta hintet og sitt når du tissar. Det er ingen feminimitet bak det! (Dagens moral.)

Det er fredag og jomfrua byrjer å bli rimeleg lei av sofalivet. No skal resten av kvelden nyttast til å sjå ferdig "The Voice" og kanskje snike seg tidleg i seng.
Uansett, ha ein fortsatt fin fredagskveld. God natt når den tid kjem!

Hasta luego!

IWALY!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar