mandag 24. desember 2012

O, jul med din glede! :=)

Som regel syns ein at heimlaga gåver frå borna er dei "beste" gåvene ein får. I alle fall brukar det å vere slik med meg. I år er ikkje noko unntak. Tvert imot!! I år kjente eg ein liten tåre i augekroken........
Sonen min har definert meg som engel. Engelen Beathe. Frå sitt hjarte og rett i hjarterota mi!

Han har laga ein duk til meg. Øverste del av duken er pynta med teksten til "Glade jul", skriven fritt frå eige hovud slik han hugsa teksten der og då.
Nederste del av duken er då engelen Beathe som han er så glad i! Sukk.....<3 p="p">(Litt artig at åtteåringen har full kontroll på skj-lyden, medan eit enkelt ord som hellig......... Hahahaha......)
Eg må berre vise duken her. Den er litt stor, så eg har delt den opp på to bileter for å få teksten ordentleg fram.



I kveld er det godt å vere mamma!!!! <3 p="p">

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar