torsdag 26. november 2009


Så var det torsdag igjen...... og eg har storøva på kornetten. Not!! Uff, veit ikkje heilt kor tankane har vore den siste uka. Har visst gløymt av at instrumentet står der. Jaja. Det går for det meste i pianospeling i disse dager. Holder på å lære meg "The greatest love of all" med Withney Houston. Ho har berre så fantastisk fin stemme, og i tillegg har ho eit x antall songar som er knallfine. Denne songen er ikkje noko unntak. Trur eg kan den utenat no. Det er forspelet til songen som er finast. Eg kan sitte der og berre spele det om att og om att. Ellers går det i litt jazz. Men det får ingen høyre meg spele. Det speler eg kun om eg er heilt åleine. Eg er jo eigentleg ikkje noko jazz-menneske, men av og til er det litt gøy å spille det likevel.

Steffen liker og å spele. Då går det for det meste i enkle akkorder. Han har jo ikkje så lange fingrar endå, men han er blitt flink. Han har veldig god rytme i kroppen!! Så eg må prøve å vere flink til å utnytte det.

I dag, no nettopp, har eg og Steffen vore hos helsesøstera og tatt pandemivaksinen. Det gjekk berre godt det. Foreløpig er det ikkje kommet nokre syptomar på at ting ikkje er bra. Eg spurte han nettopp om det går bra med armen. Han svarte berre ja og skulle til å sjekke stikket. Han tok då feil arm og sjekka, så det tyder på at han ikkje kjenner noko som helst. Eg håper han ikkje får nokon som helst reaksjon på sprøyta. Det var vel aldri noko alternativ at han ikkje skulle ta ho.
Det er på tide å leite fram kasserollane og få middagen på kok. I dag blir det salt uer. Ikkje akkurat min favoritt, men det har heldigvis ikkje Steffen arva frå meg. Han et alt berre det heiter fisk eller kjøtt. Så bra er det.
Etterpå blir det forhåpentlegvis litt tid til "The greatest love of all" og:=)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar