mandag 7. september 2009

Flott helg!

Det er ikkje alltid vèret som avgjer om ein kan ha det skøy eller ikkje. Målet er vel ikkje akkurat at ein skal ha det skøy heile tida, men det meste kommer an på kva ein velgjer å gjere det til.
Vi har i alle høve vore på hytta i helga. Vèret har langt i frå vore det beste, men det vart likevel ei bra helg. Sjølv om det regna både fredag og laurdag, har vi for det meste oppholdt oss ute. Eg og Steffen har kløyvd ved til den store gullmedaljen. Får håpe ingen klager oss inn for barnearbeid...:) Han er kjempeflink til å arbeide!

Laurdagen hadde eg lyst på ein liten trimtur, så då tok eg joggeskoa fram og sprang til helleristningane. Det er vel ikkje lange trimturen ein får på ein halvtime, men betre enn ingenting. I tillegg til all vedklyvinga så vart det jo litt likevel.

Hyttenaboane hadde selebert besøk. Mannfolka skulle sjå landskamp på Tv, så då heiv "Einar" seg med i tittinga. Det resulterte i at eg fekk ei stille stund for meg sjølv på kvelden. Det var eigentleg ganske deilig. Det er ikkje ofte ein berre kan setje seg ned og ikkje gjere noko som helst og samtidig nyte det. Då kunne heller ikkje nokon klage på at eg løyser så mykje kryssord..:) Det er visst ikkje ein altfor sosial aktivitet det, nei....men "gøy".

Live each day as it's the last, it is over far to fast. Remember when you're here, to show the people that you care.

Hasta luego!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar